تفاوت سامسونگ s23 و s23 اولترا

کمپانی سامسونگ به تازگی در سال 2023 دو مدل از گوشی‌های گران‌قیمت جدید خود را با سری s  تولید و وارد بازار کرد. این دو مدل از گوشی‌های تولیدی برند سامسونگ در کمترین زمان ممکن توانستند با رقیبان بزرگی چون اپل و شیائومی رقابت خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

توجه داشته باشید بر اساس قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که سامسونگ s23 و سامسونگ  s23 اولترا داشته‌اند جز پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ در بازار نیز شناخته شده‌اند، البته این دو مدل از گوشی‌ها در کنار شباهت‌های زیاد، تفاوت‌هایی نسبت به یکدیگر دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز و جدا نموده است، که در این مقاله به طور کامل به شناخت این تفاوت‌ها پرداخته می‌شود.

اگر علاقه‌مند به شناخت بهتر و بیشتر سامسونگ s23 و سامسونگ s23 اولترا هستید ادامه این مطالب را از دست ندهید.

طراحی زیبای گوشی سامسونگ s23
طراحی زیبای گوشی سامسونگ s23

مقایسه مشخصات اصلی s23  و s23 ‌ اولترا

سامسونگ s23 و سامسونگ  s23 اولترا دو مدل از جدیدترین تولیدی کمپانی سامسونگ هستند که یکی پس از دیگری تولید و روانه بازار شده‌اند‌ البته بر اساس مشخصات و قابلیت‌هایی که هر دوی این مدل از گوشی‌ها داشته‌اند جز بهترین‌ها و پرفروش‌ترین انواع گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌روند.

کمپانی سامسونگ سعی کرده است در کنار شباهت‌هایی که این دو مدل از گوشی‌های سامسونگ دارند، تفاوت هایی را نیز در بین مشخصات نرم‌افزاری آنان ایجاد کند تا بتواند آن‌ها را متمایز از یکدیگر  تولید و وارد بازار نماید.

در ادامه به مقایسه مشخصات اصلی s23 و s23 اولترا دو مدل از گوشی‌های کمپانی سامسونگ پرداخته خواهد شد تا ببینید چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

 

مقایسه از نظر کیفیت دوربین

کیفیت دوربین یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید گوشی‌های سامسونگ به چشم می‌خورد و افرادی که به دنبال خرید سامسونگs23  و s23  اولترا هستند سعی می‌کنند کیفیت دوربین این دو مدل را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین آن‌ها را انتخاب نمایند.

یک تفاوت اساسی که بین دوربین s23 اولترا وجود دارد این است که در دوربین s23 اولترا از یک سنسور 200 مگاپیکسلی استفاده شده است که این مورد باعث می‌شود عکس‌ها با شفافیت و وضوح بهتری ثبت شوند.

البته این نوع از مدل گوشی‌های سامسونگ دارای قابلیت‌های مختلفی از جمله فیلترهای زیبا، افکت‌های خاص،  فوکوس خودکار لیزری و… هستند که آن را نسبت به دوربین‌های سایر مدل‌های تولیدی گوشی سامسونگ متمایز نموده است. سامسونگ s23  اولترا دارای سه لنز مختلف برای فوکوس خودکار لیزری، تله فوتو و فوکوس خودکار چند جهته است.

دوربین s23  تمامی ویژگی‌های دوربین s23 اولترا را نداشته اما کیفیت خود را حفظ کرده است، دوربین این مدل از گوشی سامسونگ کیفیت 12 مگاپیکسلی دارد‌.

 

تفاوت طراحی و رنگ

در طراحی و ساختار این دو مدل از برند سامسونگ تفاوت خاصی وجود ندارد. بیشترین تفاوتی که بین طراحی و رنگ گوشی s23 و s23 اولترا مشاهده می‌شود در وزن و اندازه آن‌ها می‌باشد.

سامسونگ  s23 یک نمایشگر به ابعاد 6.1 اینچ دارد که ارتفاع آن  146 میلی‌متر و وزنی که دارد 186 گرم است. اما ارتفاعs23  اولترا به 163 میلی متر برمی‌گردد و توجه داشته باشید وزنی که این نوع از گوشی هوشمند دارد  234 گرم است حدوداً می‌توان گفت که جز آن دسته از گوشی‌هایی به شمار می‌رود که با گرفتن در دست احساس سنگینی خواهید کرد.

 

تفاوت قیمت سامسونگ  s23و  s23اولترا

کمپانی سامسونگ تمام انواع گوشی‌های خود را در رده‌های خاص و به صورت منظم تولید کرده است. برای نمونه سری s آن دارای انواع مدل‌های مختلف است که پس از تولید s22 به سراغ تولید s23 رفته است و به ترتیب s23, s23 پلاس و s23  اولترا را تولید نموده است.

در خرید گوشی‌های هوشمند یکی از مسائلی که اهمیت زیادی برای خریداران دارد، بحث قیمت است. اگر به دنبال خرید یک گوشی با قیمت مناسب هستید برند سامسونگ می‌تواند از هر نظر برایتان مفید باشد. اگر بین سامسونگ s23 و سامسونگ s23 اولترا دچار شک  شده‌اید و نمی‌دانید  کدام یک از این موارد را خریداری کنید باید عرض شود که هر یک از این نوع مدل‌های گوشی سامسونگ قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند اما یکی از تفاوت‌هایی که بین آن‌ها وجود دارد تفاوت قیمت است.

در اول مسیر تولید، سامسونگ  s23 تولید شده است و پس از آن سامسونگ s23 اولترا روانه بازار شد در نتیجه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که سامسونگ  s23 اولترا دارد نسبت به سامسونگ s23 بیشتر بوده، در نتیجه بر اساس قابلیت‌های این گوشی قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پس اگر از نظر اقتصادی و هزینه دچار مشکل نیستید می‌توانید از سامسونگ s23 استفاده کنید اما اگر به دنبال خرید به صرفه هستید  سامسونگ  s23  نیز می‌تواند برایتان مفید باشد.

 

شناخت دیگر تفاوت‌های سامسونگ s23  و s23 اولترا

به جز مواردی که پیشتر به عنوان تفاوت‌های این دو مدل از گوشی‌های سامسونگ به آن اشاره شد تفاوت‌های دیگری نیز بین این دو مدل از گوشی‌ها وجود دارد‌‌. از دیگر انواع تفاوت‌های بین سامسونگ s23 و s23  اولترا موارد زیر اشاره داشت:

  • یکی از تفاوت‌هایی که در بین سامسونگ s23 و s23 اولترا مشاهده می شود حجم حافظه داخلی این دو گوشی است؛ سامسونگ ‏s23 اولترا دارای حافظه بیشتری است.
  • در حین شارژ شدن s23 دارای شارژ شدن سریع 20 واتی بوده اما شارژ شدن s23 اولترا دارای شارژ سریع 50 واتی است.
  • صفحه نمایش s23 اولترا باکیفیت‌تر و شفاف‌تر است در صورتی که صفحه نمایش s23 کیفیت پایین‌تری دارد. البته در نظر داشته باشید s23 نیز کیفیت صفحه نمایش خود را حفظ نموده است.
سامسونگ s23 اولترا باکیفیت دوربین 200 مگاپیکسلی
سامسونگ s23 اولترا باکیفیت دوربین 200 مگاپیکسلی

نتیجه‌گیری

اگر گوشی سامسونگ Ultra s23 و سامسونگ  s23در کنار یکدیگر قرار بگیرند، تفاوت‌های آن‌ها به سختی از یکدیگر متمایز شده و قابل تشخیص هستند، اما به طور کلی با مقایسه و بیان تفاوت‌هایی که بین این دو مدل از گوشی‌ها صورت گرفت متوجه خواهید شد که سامسونگ s23 اولترا توانسته است نسبت به مدل‌های پیشین خود ویژگی‌های مثبتی داشته باشد و مورد توجه عده خاصی از افراد که به برند سامسونگ علاقه دارند قرار بگیرد.

در نهایت باید عرض شود که این دو مدل از گوشی‌ها دارای کیفیتی بالا بوده و می‌توانند برای افراد از نظر دوربین، حافظه داخلی، صفحه نمایشگر، باتری و… مفید باشند‌.
پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

پیام بگذارید