هتل های ارزان اصفهان

خیلی از مردم اهل خرید و رفتن به مراکز خرید نیستند و بیشتر علاقه به جاذبه‌های گردشگری دارند. آن‌ها دوست دارند به شهرهای مختلف مسافرت کنند که جاذبه‌های گردشگری بیشتری نسبت به پاساژ و مراکز خرید داشته باشد. یکی از بهترین مقصدهایی که می‌توان به این افراد پیشنهاد داد، شهر اصفهان است. اصفهان یکی از شهرهایی است که جاذبه‌های گردشگری و تاریخی زیادی دارد و از سراسر جهان برای دیدن این شهر تاریخی سفر می‌کنند.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

حال شاید برایتان سوال پیش بیاد که شرایط اقامت در اصفهان چطور است؟ آیا هتل‌های خوب و قابل قبولی برای مسافران دارد؟ در جواب باید گفت بله! با ما همراه باشید تا با دو مورد از هتل‌های اصفهان یعنی هتل پیروزی و هتل عالی قاپو بییشتر آشنا شوید. رزرو هتل اصفهان از همه سایت‌های معتبر کشور امکان‌پذیر است.

معرفی هتل پیروزی

هتل پیروزی یا هتل داریوش سابق یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران و اصفهان است. این هتل با قرارگیری ابتدای خیابان چهارباغ موجب دسترسی آسان مسافران به زاینده رود، سی و سه پل، پل خواجو، پل چوبی و… می‌شود. مسافران می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی در خیابان چهارباغ به رودخانه برسند؛ این خیابان یکی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان است. از دیگر مکان‌های نزدیک به این هتل می‌توان به باغ چهلستون، عمارت هشت بهشت، موزه هنرهای معاصر، مدرسه و مسجد چهار باغ، بازار هنر اصفهان و… اشاره کرد.

هتل پیروزی در سال 1354 ساخته شد و در سال 1396 موردبازسازی قرار گرفت. ساختمان این هتل از پنج طبقه تشکیل می‌شود و 95 اتاق برای اقامت دارد. رزرو هتل اصفهان از روش خرید تور هم امکان‌پذیر است؛ شما فقط باید اطلاعاتی در مورد هتل اصفهان داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل پیروزی

هتل پیروزی در میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین واقع شده است که یکی از بهترین خیابان‌های اصفهان به‌شمار می‌رود. این هتل تا مکان‌های مهم شهر نظیر میدان امام حسین، کاخ چهلستون، سینما سپاهان، مدرسه و مسجد چهارباغ، لاغ عالی قاپو، خیابان باغ گلدسته، خیابان شمس آبادی، رستوران ملک سلطان، مسجد امام و… فاصله کم‌تر از دو کیلومتر دارد. شما حتی می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به این مکان‌ها برسید.

01 | رزرو هتل اصفهان • درناتریپ ✈️

از دیگر مکان‌های نزدیک دیگر می‌توان به رستوران شهرزاد، خیابان سپه، مسجد شیخ لطف الله، مسجد جامع، میدان نقش جهان، محله جلفا، طوقچی و… اشاره کرد. این هتل در قلب شهر قرار دارد؛ به همین دلیل هم به آثار تاریخی بخش پایینی شهر نزدیک بوده و هم به مکان‌های مهم بالای شهر نزدیک است.

امکانات هتل پیروزی

در ساختمان این هتل خدماتی نظیر آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم‌روزی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه وجود دارد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به روزنامه روز، صرافی، کافی‌نت، فضای سبز، گیم‌نت، جکوزی، آرایشگاه، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، خدمات بلیط، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، پرداخت ویزا و مسترکارت، مینی‌بار با هزینه، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها، اینترنت در لابی واتاق‌ها، لاندری (خشکشویی)، ترانسفر فرودگاهی و… اشاره کرد. رزرو هتل اصفهان به روش‌های گوناگون انجام می‌شود که راحت‌ترین آن روش رزرو آنلاین است.

معرفی هتل عالی قاپو

هتل چهار ستاره عالی قاپو یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است. این هتل در بهترین محله‌های اصفهان قرار گرفته تا مسافران دسترسی آسان‌تری به مرکز شهری و اماکن مهم شهر داشته باشند. این هتل چهار طبقه 106 اتاق برای اقامت در کلاس‌های مختلف دارد تا بتوانید هرطور‌که خواستید، در این هتل اقامت داشته باشید. این هتل در یکی از بهترین خیابان‌های اصفهان یعنی چهارباغ قرار دارد. این نکته را فراموش نکنید که خیابان چهارباغ سنگفرش شده و اجازه تردد ماشین در این خیابان ممنوع است؛ باید کمی تا درب هتل پیاده‌روی کنید. رزرو هتل اصفهان به راه‌های زیادی انجام می‌شود. اگر دوست دارید این هتل را برای اقامت رزرو کنید، سری به سامانه رزرو هتل علی بابا بزنید.

02 | رزرو هتل اصفهان • درناتریپ ✈️

موقعیت مکانی هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو در خیابان شمس‌آبادی، انتهای خیابان کووالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد. این هتل با رستوران شهرزاد، سینما ساحل، خیابان شمس آبادی، خیابان چهارباغ، میدان انقلاب، سی و سه پل و پل خواجو کم‌تر از یک کیلومتر فاصله دارد. از دیگر مکان‌های مهم نزدیک به هتل عالی قاپو می‌توان به کاخ هشت بهشت، سینما سپاهان، میدان امام حسین، عمارت چهلستون، خیابان فردوسی، حمام علیقلی آقا، موزه تاریخ طبیعی، کاخ عالی قاپو، محله جلفا و… اشاره کرد.

امکانات رفاهی هتل عالی قاپو

از خدمات این هتل می‌توان فکس، پرینتر، آرایشگاه، خدمات باربری، تلفن در لابی و اتاق‌ها، استخر، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها و… را نام برد.

در ساختمان هتل عالی قاپو خدماتی نظیر سونا، فضای سبز، صرافی، پارکینگ، لابی، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، جکوزی، اتاق چمدان، روزنامه روز، کافی‌نت، فتوکپی، خدمات تهیه بلیط، لاندری (خشکشویی)، پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه واکس کفش ارائه می‌شود.

 

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

پیام بگذارید