معرفی بهترین مرکز تخصصی جراحی پلک در ایران

مگه میشه در طول زندگی مون به خدمات چشم پزشکی نیاز نداشته باشیم؟ به نظر ما که خیر!

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

همه ما از کودکی تا بزرگسالی در سنین مختلف به خدمات چشم پزشکی نیاز داریم و مجموعه تخصصی RMC یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات تخصصی و فوق تخصصی چشم در حوزه های مختلف است. در این مقاله سعی کردیم بهترین مرکز جراحی پلک در تهران را معرفی کنیم.

همیشه پیدا کردن یک مرکز تخصصی توی حوزه ی جراحی پلک کار سختی بوده چون عمل بلفاروپلاستی را تقریبا اکثر جراحان عمومی و متخصص چشم انجام می دهند ولی اینکه کار اصولی و به بهترین شکل باشد قرار است بهتون مجموعه RMC را معرفی کنم که بهترین مرکز تخصصی درمان افتادگی پلک می باشد و فقط متمرکز روی این قضیه می باشد .
پس باهم بریم ببینیم چه معیار هایی داخل RMC اتفاق افتاده است که آن جا را به بهترین مرکز تخصصی جراحی پلک ایران تبدیل کرده است .

معرفی بهترین مرکز تخصصی جراحی پلک

تجربه و مهارت جراح پلک رمز موفقیت

برای برسی تجربه و مهارت جراح مورد نظر میتوانید از سایر بیمارانی که تحت نظر او بوده اند اطلاعات بگیرید و عملکرد جراح را مورد بررسی قرار دهید.
در این عمل ظریف برش پلک توسط لیزر انجام می شود و مهارت‌های پزشک در انجام این مرحله حرف اول را می زند. توجه داشته باشید که پزشک دچار لرزش دست نباشد. همچنین اگر متوجه شدید جراح از نظر روحی وضعیت مناسبی ندارد، عمل جراحی را به عقب بیاندازید.
که در مجموعه RMC ما بهترین جراحان از نظر مهارت را انتخاب کردیم .

مراحل جراحی پلک در کلینیک RMC

بخیه زدن و شماره نخ بخیه در عمل بلفاروپلاستی چه قدر اهمیت دارد؟

شاید باورتون نشه ولی بارها همین قضیه باعث تفاوت نحوه ی جوش خوردن پوست افراد شده متاسفانه اکثر جراح های امروز حوصله بخیه با نخ های ریز را جهت کند شدن کار و دشواری بخیه ندارند و باعث می شوند بیمار پوستش در مدت زمان طولانی جوش بخورد و بهبود پیدا کند .

 

عدم تخلیه کامل چربی پلک و فقط برش کوچک

بحث جراحی پلک از اونجایی که بیمار نمی تواند عمل را مشاهده کند متاسفانه بسیاری از جراحان فقط پوست را برش داده و چربی زیر پلک را بر نمی دارند که باعث می شود پس از مدت کوتاهی پلک برگشت بخورد که در مجوعه جراحی پلک RMC با نظارت و رعایت استاندارد ها این مسئله پیش نخواهد آمد .

 

پشتیبانی و پاسخگو بودن مجموعه

پشتیبانی و پاسخگو بودن مجموعه مسئله خیلی مهمی است که متاسفانه اکثریت کلینیک ها رعایت نمی‌کنند ولیکن در مجموعه جراحی پلک در تهران RMC با پشتیبانی ۲۴ ساعته همواره در خدمت زیباجویان پلک مون هستیم .

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

پیام بگذارید