مرکز خرید نیایش مال، مدرن ترین مرکز خرید غرب تهران

مرکز خرید نیایش مال با غرفه های رنگارنگ و امکانات رفاهی چشمگیر به بهشت پاساژگردها و علاقه مندان خرید تبدیل شده و میشه گفت جزو ۱۰ مرکز خرید برتر تهران هستش…نیایش مال در کنار خدمات فروشگاهی شرایطی مناسب برای سرگرمی و تفریح مشتریان فراهم کردهاین مرکز خرید بیش از ۴۵۰ تجاری داره و در ۵ طبقه تجاری فعالیت میکند.

مرکز خرید نیایش مال
مرکز خرید نیایش مال

بخش های مرکز خرید نیایش مال

این مجموعه دارای یک طبقه رستوران و کافی شاپ، یک طبقه هایپر مارکت، یک طبقه شهربازی، سه طبقه واحد تجاری (فروشگاه) و سایر فضاهای گردشگری است که با طراحی منحصر به فرد و متفاوت افتتاح شده است.

مرکز خرید نیایش مال
مرکز خرید نیایش مال

سینما نیایش مال

شما هنوز برنامه ای برای تفریح تو تعطیلات ندارید؟ نیایش مال یه پیشنهاد جذاب برای شما دارهسینماهای CIP و VIP نیایش مال تو تمام ایام تعطیلات باز هستن و شما میتونید یه فیلم جذاب رو تو یه فضای لوکس و لاکچریتماشا کنیدپس اگه دنبال یه تفریح خاص و به یاد موندنی تو تعطیلات عید هستید، به سینماهای CIP و VIP نیایش مال سر بزنید!

مرکز خرید نیایش مال
مرکز خرید نیایش مال

فودهال، رستوران های نیایش مال

قلعه ی جذاب نیایش مال هر چیزی که بخواهید رو پیدا میکنید چرا که 400 برند توی 7 طبقه در کنار هم قرار گرفتند.فود هال مجموعه جزو جذاب ترین و دیدنی ترین بخش های این مرکز خرید به حساب میاد و فودکورت نیایش مال جزو خوشمزه ترین بخش های اینجاست که، شامل رستوران های سنتی و مدرن میشه و حتیمیتونید غذاتون رو توی بالکن جذاب اینجا هم میل کنید.

2023 03 22 | مرکز خرید نیایش مال • درناتریپ ✈️

کافه ها

خیابانهای،فرانسه با کافه های کوچک و دنج رستورانهای پر جنب و جوش و مردمی که با قهوه و شیرینی به دست در حال قدم زدن هستند همیشه تصویری رویایی برامون بوده ولی حالا میتونید این تصویر رو درفودهال مرکز خرید به واقعیت تبدیل کنیدفضایی دنج و رمانتیک با تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در کنار لذت بردن از طعم دسرها و نوشیدنیهای مختلف در فودهال جذاب نیایش مال فراموش شدنی نیست.کافه بالکنی نیایش مال یکی از کافه های پرطرفدار در این مجموعه است.

9223372036854775808 210346 | مرکز خرید نیایش مال • درناتریپ ✈️

خانه بازی، شهربازی نیایش مال

دنبال یه جای قشنگ برای بچه هایی؟تو این مرکز خرید یه دنیای جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها منتظرتهبعد از یه روز پر از بازی و تفریح میتونی تو فودکورت مجموعه بری و یه غذای خوشمزه رو با هم میل کنید.نیایش مال، یه مکان امن و ایده آله که میتونی با خیال راحت بچه هاتو بهش بسپاری و از یه روز پر از تفریح و خرید لذت ببری. ضمن اینکه مراقبهای حرفه ای در طول حضور بچه ها در خانه کودک حواسشون به سلامتی و امنیت بچه ها هست.خانه کودک راین فضایی رو هم برای برگزاری مراسم تولد تدارک دیده که برای مراسمهاتون ایده ی خیلی جذابیه.

9223372036854775808 210361 | مرکز خرید نیایش مال • درناتریپ ✈️

بخش زیورآلات

به دنیای جادویی طلا و جواهرات سفر کنید مرکز خرید بزرگ نیایش مرجع خرید طلا و جواهرات با ارزش، میزبانشماست.در این مجتمع زیبا و رویایی میتوانید انگشتر عروسی رویایی جواهرات وسرویس طلای خاص خودتون رو پیدا کنید یا هدیه ای ارزشمند برای عزیزان خود بخرید و یا حتی با سرمایه گذاری در طلا آینده خود را تضمین کنید

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

9223372036854775808 210358 | مرکز خرید نیایش مال • درناتریپ ✈️

آرایشی بهداشتی

در نیایش مال ، دنیایی از زیبایی و جذابیت در انتظار شماست فروشگاههای آرایشی متنوع با محصولات و برندهای مختلف اینجا میتونن هر سلیقه ای رو راضی کنندر این مرکز خرید میتونید جدیدترین محصولات آرایشی دنیا رو بخرید و با ترندهای روز دنیا آشنا بشید همچنین میتونید از مشاوره های تخصصی کارشناسان آرایشی بهرهمند شید تا بهترین محصولات رو برای خودتونانتخاب کنید.

9223372036854775808 210355 | مرکز خرید نیایش مال • درناتریپ ✈️

فروشگاه های چرم

مجتمع تجاری نیایش با بیش از ۲۰ واحد ارائه کننده محصولات چرمی انتخابی ست که میتواند نیازهای هر مخاطبی را برآورده کند.

9223372036854775808 210349 | مرکز خرید نیایش مال • درناتریپ ✈️

فروشگاه های صنایع دستی

صنایع دستی یک کالا نیست بلکه با روح و روان یک ملت و آئین فرهنگ ملی کشور در هماهنگی است و نشان دهنده خصوصیات فرهنگی و ویژگی اقوام است.در نمایش مال فروشگاه های فروش صنایع دستی این امر را بر عهده گرفته اند و به شناخت و آشنایی با صنایع دستی اقوام به شما کمک می کنند.

9223372036854775808 210352 | مرکز خرید نیایش مال • درناتریپ ✈️

لوازم منزل

در این مجموعه فروشگاه های لوازم خانگی بسیاری از برند های مختلف وجود دارند که بهترین کالا ها را با بهترین متریال برای فروش عرضه می کنند . پس اگر قصد خرید لوازم منزل را دارید به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه های لوازم منزل نیایش مال سر بزنید.

 

پارکینگ

هنگام ورود به پارکینگ نیایش مال شما میتوانید سرنشینانتون رو توی طبقه -۱ پیاده کنید تا وارد محیط فود هال بشن و از این محیط زیبا ، با معماری و طراحی چشم گیر لذت ببرن ، و بعداز پارک ماشینتون میتونید برای خرید به این عزیزان ملحق بشید

شماره تلفن نیایش مال

09012866295

۱۱۳۰۴۹ | مرکز خرید نیایش مال • درناتریپ ✈️

آدرس و چگونگی دسترسی

بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) ، چهارراه جنت آباد، ضلع جنوب شرقیدسترسی مترو نزدیکترین مترو به این مرکز ،تجاری مترو صادقیه یا ارم سبز است و پس از پیاده شدن در این دو ایستگاه میتوانید از طریق اتوبوس و تاکسی های خطی به سمت این مرکز حرکت کنید.

پیام بگذارید