خانه وارونه چیتگر ؛ تجربه بازدیدی وارونه

خانه وارونه چیتگر یکی از مینی تم پارک های تهران است. در این خانه ما می توانید خلاف جاذبه حرکت کنید. این بنا که در مساحتی حدود 300 متر قرار دارد یکی از جاذبه  های گردشگری تهران محسوب می شود.با درناتریپ همراه باشید تا شما را با این مکان آشنا کنیم.

119442122 1107583983036646 423720206033098359 n | خانه وارونه چیتگر • درناتریپ ✈️

معرفی خانه وارونه چیتگر

خانه وارونه چیتگر مجموعه شگفت انگیزی است که در آن همه چیز خلاف جاذبه حرکت می کند. صندلی ها پرواز می کنند و تخت خواب ها از دیوار بالا می روند. در این مجموعه بیننده، تجربه هایی جدید دارد از تصویر و رنگ خودش بخشی از این شعبده بازی باشد. و آن را در قاب دوربین خودش ثبت کند.

Upside down house 8 | خانه وارونه چیتگر • درناتریپ ✈️

موقعیت خانه وارونه چیتگر

این خانه هیجان انگیز در بنایی به مساحت300 متر مربع ساخته شده است. این خانه که در ضلع شرقی دریاچه چیتگر قرار دارد. و همین باعث شده که آن را یک مینی تم پارک می دانند. این خانه با طراحی خاص و وارونه خود یکی از زیباترین طراحی ها و معماری ها را دارد. بنای اصلی خانه وارونه است . به این صورت که وقتی به آن می نگرید انگار خانه را برعکس کرده اند.

| خانه وارونه چیتگر • درناتریپ ✈️

بخش های مختلف خانه چیتگر

این بنای بسیار هیجان انگیز دارای بخش های متفاوت و جذابی است. سوژه های اتاق ها یا Upsid Down در دنیا شناخته شده است. و تعداد زیادی از این موزه ها در دنیا وجود دارد. و خانه وارونه چیتگر نیز یکی از این موزه ها محسوب می شود. در این مجموعه اتاق های وارونه جادویی قرار دارند که سبب خطای دید انسان ها می شود. این خانه همانند رویا پارک تهران است که از پارک های موضوعی ایران محسوب می شوند.

116794339 354611668861896 168980106518606244 n | خانه وارونه چیتگر • درناتریپ ✈️

1.بخش ورودی و راهنمای مجموعه

 هنگامی که وارد لابی می شوید و بلیت را تحویل می دهید بازدید شما شروع می شود. یک نمایشگر در لابی مجموعه قرار دارد که بعد از تماشای آن و آشنایی با نحوه عکاسی و ایده های آن آشنا می شوید. البته در کنار تمامی آیتم های مجموعه خانه چیتگر نمونه عکس هایی وجود دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید.

| خانه وارونه چیتگر • درناتریپ ✈️

2. اتاق وارونه

بازدید شما از جایی شروع می شود که اتاق های سرو تهی ندارند. اتاق ها و دکور ها با جزئیات و دقت بالایی همگی به صورت معکوس قرار گرفته اند. در این اتاق ها که وسایل آن به صورت معکوس چیده شده اند دارای جذابیت های خارق العاده ای می باشد. که دارای چند اتاق است. اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه که همه را بر ترتیب برای شما شرح خواهیم داد.

خانه وارونه چیتگر
خانه وارونه چیتگر

3.آشپزخانه وارونه

در بخش دیگر از این خانه آشپرخانه قرار دارد. وسایل و میز و صندلی های آن همگی برعکس هستند. این آشپزخانه که دارای دکوری بسیار زیبا و خاص است یکی از زیبا ترین بخش های این بنا است. این بخش یکی از بهترین لوکیشن ها برای عکاسی در این مجموعه است.آشپزخانه ای که با حضور در آن همه ای وسایل بالای سر شما قرار دارند.

خواندن این نوشته ها توصیه می شود
خانه وارونه چیتگر
خانه وارونه چیتگر

4.اتاق خواب وارونه

اتاق خواب به همراه وسایلی با رنگ های شاد وجذاب، سرویس بهداشتی و حمام، خوش رنگ و با تمامی امکانات مانند میز، گلدان پتو و.. و نمای یک ساختمان نود درجه آیتم های اولیه این مجموعه جذاب است. این اتاق خوای که دارای نمایی بسیار جالب است می تواند چشم شما را به خود جذب کند.تختی که وقتی به آن نگاه می کنید حس میشود که در بالای سرتان قرار دارد و شما در جهت عکس آن قراردارید.

خانه وارونه چیتگر
خانه وارونه چیتگر

5.اتاق پذیرایی

در ادامه که به اتاق پذیرایی می رسید. ویژگی این اتاق این است که از دو سمت می توان عکس و فیلم گرفت. یکی از زاویه دید آن از بالاست و دیگری از سمت چپ که زاویه نود درجه دارد. صندلی بی پایه ای که روی آن نشستن باعث می شود فکر کنید روی هوا ایستاده اید.آیتم بعدی کاناپه ای است که از طریق دریچه ای درون آن می نشیند و گویی نیمی از شما کنارتان قرار دارد این خود به نوبه ی شعبده بازی محسوب می شود.

خانه وارونه چیتگر
خانه وارونه چیتگر

6.هزار توی آینه خانه وارونه

واما آخرین بخش این مجموعه که یک هزارتو از جنس آینه است. که یک فضای بی نهایت را درست کرده اند. تجربه این بخش تنها با حضور در این امکان پذیر است.این مجموعه از خاص ترین و زیبا ترین بخش از مینی پارک است که می تواند لحظات شاد و مفرحی را برای شما به ارمغان آورد.این بخش از خانه وارونه چیتگر الگو شده از رویا پارک تهران است.

خانه وارونه چیتگر
خانه وارونه چیتگر

امکانات و ویژگی های خانه وارونه چیتگر

  • خانه وارونه چیتگر در دسته تم پارک های موضوعه قرار دارد. سوژه اصلی این تم پارک خطای دید است. یعنی تصاویر و تجربه هایی که با واقعیت هماهنگ نیست و فضایی شبیه شعبده بازی ایجاد می کند.
  • استودیو تخصصی عکاسی برای کسانی که عکس های خاص میخواهند.
  • دسترسی به انواع کافی شاپ  و مجموعه رستوران ها و پارک وحش ، چرخ فلک و..
  • دارای پارکینگ برای نگهداری وسایل نقلیه بازدیدکنندگان
  • دسترسی سریع به وسیله نقلیه

وارونه چیتگر1 765x500 1 | خانه وارونه چیتگر • درناتریپ ✈️

شرایط استفاده از خانه وارونه چیتگر

  1. ساعات فعالیت مجموعه: شنبه تا چهارشنبه 18 تا 24  ـ  پنجشنبه و جمعه و تعطیلات 16 تا 24
  2. محدویت سنی برای افراد بالای سه سال
  3. امنیت وسایل و تجهیزات با خود گزدشگران می باشد.
  4. تلفن مجموعه چیتگر : 24557

| خانه وارونه چیتگر • درناتریپ ✈️

مسیر دسترسی به خانه وارونه چیتگر

منطقه 22 تهران ـ دریاچه چیتگر تهران ـ ضلع شرقی دریاچه چیتگر ـ بلوار صدف ـ جنب چرخ و فلک

نمایش نظرات (1)