بام تهران ؛ بر فراز پایتخت

از دیدنی‌های محبوب تهران می توان به بام تهران اشاره کرد که منطقه‌ای کوهستانی بوده و می توانید بر فراز پایتخت نگاه بیندازید. در این منطقه تفریحاتی نظیر بانجی جامپینگ، سنگ نوردی و… نیز وجود دارد که لذت بردن را از این منطقه بیشتر می کند. با درناتریپ همراه باشید تا نگاهی به این منطقه از تهران بیندازیم.

نمایی از بام تهران

آشنایی و توضیحات

این منطقه در نزدیکی خیابان ولنجک قرار دارد و دارای آب و هوای بسیار دلچسب است. می توان در این مکان کافه‌، رستوران، نیمکت، باشگاه، سینما و… را یافت که از امکانات خوبی بهره‌مند هستند. مسیر ورود به بام تهران را می توانید پیاده یا با وسیله نقلیه طی کنید. در اینجا تقریبا تمامی پایتخت زیر پای شماست، به خصوص در شب که شهر می درخشد.

بانجی جامپینگ بام تهران

باشگاه‌هایی در این منطقه هستند که شما در آن میتوانید تنیس بازی کرده، سنگ نوردی کنید، بگجامپ و یا حتی بانجی جامپینگ را نیز تجربه کنید. حواستان باشد که انجام اینگونه ورزش‌ها برای کسانی که بیماری قلبی، فشار خون، دیسک کمر و یا کسانی که پلاتین دارند توصیه نمی شود.

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

زیپ لاین بام تهران

همچنین رده سنی خاصی برای انجام این ورزش‌ها در نظر گرفته شده است. ترامپولین و سورتمه نیز گزینه‌های بسیار خوبی هستند که می توانید برای تفریح انتخاب کنید. سورتمه‌‌ای که در این بخش است، طولانی ترین سورتمه ایران می باشد. همانطور که اشاره کردیم، در این مکان کافه، فودکورت و رستوران‌هایی موجود است که می توانید قهوه بنوشید و یا غذایی سرو کنید.

سورتمه بام تهران
سینما سه بعدی در این مکان نیز از جذابیت‌های بام تهران محسوب میشود و در آن میتوانید افکت‌های مختلفی از باد، طوفان، ویبره و… را تجربه کنید. اگه به بام تهران رفتید، میتوانید وسیله خود را در پارکینگ نیز پارک کنید ولی توجه داشته باشید که در روزهای تعطیل، پارکینگ این منطقه بسیار شلوغ می باشد.

چطور به بام تهران برویم؟

آدرس: ایران، تهران، بزرگراه شهید چمران، انتهای خیابان ولنجک

پیام بگذارید