پاتوق های شکم گردی تهران کجاست؟

پاتوق های شکم گردی تهران؛  شکم گردی یا «فود تور» به معنی سفر کردن برای غذاست. افرادی که به تور غذا علاقه دارند، گاهی فقط برای «خوردن» به سفر می روند. شکم گردی شاخه ای جدید در گردشگری غذا به شمار می رود و در سرتاسر جهان طرفدارانی پر و پا قرص دارد. درشهر تهران نیز به عنوان پایتخت کشور عزیزم این مسله بسیار اهمیت دارد و ما خود را موظف دانستیم که شما را با پاتوق های شکم گردی تهران آشنا کنیم.

آشنایی و دانستن اینکه در هر شهر چه مکان هایی برای شکم گردی مناسب هستند یکی از اصول داشتن یک سفر خوب است ما در این نوشتار قصد داریم به شما کمک کنیم تا در سفر به شهر تهران بتوانید به راحتی پاتوق های شکم گردی را یافته و از حضور در آنجا نهایت لذت را ببرید.

Screenshot ۲۰۲۳۱۲۰۸ ۱۵۲۸۱۳ Instagram | پاتوق های شکم گردی تهران • درناتریپ ✈️

پاتوق های شکم گردی تهران

  • خیابان ستارخان
  • خیابان باب همایون
  • خیابان سی تیر
  • خیابان گذر گردشکری آب و آتش
  • دربند

خیابان ستارخان،پاتوق های شکم گردی تهران

Screenshot ۲۰۲۳۱۲۰۹ ۱۱۲۴۰۹ Instagram | پاتوق های شکم گردی تهران • درناتریپ ✈️

در خیابان ستارخان که راه می‌روید، در هر یک قدمی‌تان انواع و اقسام رستوران‌ها، فست فود‌ها و ویتامینه‌های متنوع و معروف خودنمایی می‌کنند که هرکدام طرفداران خود را دارند. اگر از میدان توحید ستارخان به سمت تقاطع باقرخان بروید، آن قدر غذاها و خوراکی‌‌های رنگارنگ دلبری می‌‌کنند که مطمئنا اگر بار اولتان باشد انتخاب برایتان دشوار بوده و قطعا ستارخان را به عنوان پاتوق انتخاب کرده و بارها به آنجا سر می‌زنید.

خیابان باب همایون

Screenshot ۲۰۲۳۱۲۰۹ ۱۱۲۶۲۱ Instagram | پاتوق های شکم گردی تهران • درناتریپ ✈️

اگر برای خرید یا گردش به باب همایون رفتید راسته‌ی غذافروش‌ها بهترین مکان برای استراحت و تجدید قواست. بسیاری از مردم پایتخت نیز برای گردش شبانه خودشان را به خیابان باب همایون تهران می‌رسانند. بلال ذغالی و سمبوسه‌های سنتی از غذاهای پرطرفدار این راسته هستند. در این بخش از باب همایون تهران علاوه بر غرفه‌های غذا فروشی چندین فروشگاه صنایع دستی و آجیل و سوغات شهرهای دیگر نیز وجود دارد

شکم گردی سی تیر

این خیابان مخصوص عاشقان شب گردی در تهران است. اگر گرسنه هستید و گردش شبانه در پایتخت را دوست دارید، حتما سری به خیابان سی تیر بزنید. تعداد زیادی اغذیه‌فروشی در طول خیابان، از شما پذیرایی می‌کنند. اینجا ده‌ها ون و غرقه خیابانی بساط می‌کنند و تا نیمه‌های شب غذا می‌فروشند. موسیقی خیابانی هم شب‌ها نواخته می شود. غرفه‌ها آنقدر زیاد هستند که انتخاب برایتان سخت می‌شود. برای همین، بعضی از فست فودهای سی تیر را به شما معرفی می‌کنیم:

فلافل آبادان سیتی: اگر عاشق غذاهای جنوبی به خصوص فلافل هستید، حتما به آبادان سیتی سر بزنید. اینجا اولین فلافل سلف سرویس تهران است. آبادان سیتی سمبوسه و ساندویچ بندری هم دارد.

– قاتوق کده: اینجا غذاهای گیلانی و لبنانی می‌فروشد. برای همین هم اسم قاتوق کده را روی غرفه گذاشته‌اند. خوراکی‌های شمالی محلی و ساندویچ‌های لبنانی را اینجا امتحان کنید.

پاتوق های شکم گردی تهران
پاتوق های شکم گردی تهران

– فست فود ابینی: این رستوران انواع ساندویچ‌های بزرگ و ویژه را دارد. ساندویچ نیم متری مخصوص و خوراک‌های خوشمزه ابینی را حتماً امتحان کنید.

– مستر پاتوالیا: یک غرفه مخصوص آشپزی هندی با انواع غذاهای تند و محلی. سیمار پاتوالیا کارآفرینی است که در سی تیر غرفه دارد. اینجا جای خوبی برای امتحان کردن غذاهای بین المللی است.

– آون پیتزا: هر نوع پیتزایی که بخواهید، اینجا برایتان درست می‌کنند. آون پیتزا از فست فودهای پرطرفدار سی تیر است.

گذر گردشگری آب و آتش، پاتوق شبانه تهران

پاتوق های شکم گردی تهران
پاتوق های شکم گردی تهران

پارکی سرزنده و خوب برای شب گردی در تهران. اینجا تا دلتان بخواهد امکانات وجود دارد، از فودکورت راه چوبی گرفته تا پل طبیعت و فست فودهایش. پارک آب و آتش در خیابان جردن بالای چهارراه جهان کودک، انتهای کوچه ژوبین است.این گذر گردشگری بسیار جذاب بوده که شما علاوه بر بازی و بازدید از مکان های زیبا می توانید یک غذای خوب و با کیفیت نیز از رستوران های آن تناول کنید.

دربند ، خیابان های شب گردی تهران

پاتوق های شکم گردی تهران
پاتوق های شکم گردی تهران

محله دربند از مناطق خنک و گردشگری تهران است. بر پایه نظرسنجی‌های انجام شده، دربند نخستین گزینهٔ شهروندان تهرانی برای پذیرایی از میهمان خارجی و شهرستانی است. دربند یکی از پاتوق های شکم گردی در تهران است که علاوه بر داشتن رستوران های متنوع دارای مغازه های بی نظیری برای خرید تنقلات خوشمزه است. به شما پیشنهاد می کنیم در سفر به شهر تهران حتما از این مکان دیدن کنید.

پیام بگذارید