هتل سهرودی؛ تجربه اقامتی دلچسب به سبک سنتی

هتل سهرودی، هتلی زیبا و جذاب با سبک وسیاق سنتی است. این هتل زیبا با داشتن معماری خیره کننده جزو یکی از زیبا ترین هتل ها می باشد. با درناتریپ همراه باشید تا شما را با هتل سهرودی آشنا کنیم.

"<yoastmark

پیشینه هتل سهرودی

هتل سهرودی اصفهان با بافت سنتی و موزه مانند خود، یکی از بناهای تاریخس به جا مانده از اواخر صفویه و اواخر قاجاریه است. قدمت هتل سهرودی به 400 سال می رسد. این هتل اقامتی ـ تاریخی در اصفهان و در قلب بافت تاریخی شهر وو  نزدیک به مراکز خرید اصفهان واقع شده است.

"<yoastmark

معماری اقامتگاه سهرودی

معماری هتل سهرودی برگرفته از معماری قاجار است. این سبک معماری که وجود گچ کاری ها و آینه کاری ها را شامل می شود مختص به دوران صفویه و ایزا قاجار است. وجود پنجره های با شیشه های رنگی، آینه کاری های رنگی، سبب شده زیبایی هتل سهرودی دو چندان شود.

ویژگی برجسته هتل سهرودی

این هتل هر ساله گردشگران و بازدیدکنندگان بسیاری به خود جذب می کند. هتل سهرودی اصفهان با تمام آراستگی سنتی خود، دارای تجهیزات داخلی مدرن و به روز دنیا است. این هتل تمامی تجهیزات آن برگرفته از استاندارد های بین المللی تهیه شده اند.توصیه ما به شما این است که حتما از این مکان زیبا دیدن کنید.

اقامتگاه سهرودی
اقامتگاه سهرودی

موقعیت جغرافیایی هتل سهرودی

شهر تاریخی و توریستی اصفهان مرکز استان و شهرستان اصفهان در مرکز ایران قرار دارد.  از نظر آب و هوایی فصل های بهار،  زیبا و دلچسبی دارد. تمام اتاق های هتل در اطراف حیاط بزرگی قرار دارند که در وسط آن حوض بزرگی با فواره های آبنما قرار گرفته و به زیبایی هتل سهرودی افزوده است.

اقامتگاه سهرودی
اقامتگاه سهرودی

اتاق های اقامتگاه سهرودی

اقامتگاه سهرودی اصفهان بسیار بی نظیر بوده و در هفت باب اتاق طراحی گردیده است. هر یک از اتاق های این هتل با نام یکی از شخصیت های  ادبی مشهور همچون اتاق سعدی، حافظ، خیام، نظامی، سهرودی، فردوسی و غیره مزین گردیده است. طراحی آنها به صورت موزه مانند است، بدین معنی که داخل هر اتاق می توانید آثار مربوط به همان شخصیت ادبی را مطالعه کنید.

اقامتگاه سهرودی
اقامتگاه سهرودی

طراحی داخلی اتاق های اقامتگاه سهرودی

چیزی که بیش از همه در این هتل برای مسافران جالب توجه است طراحی فضای سنتی اتاق ها است. ترمه های روی تخت، ساعت خاتم کاری روی دیوار، پنجره ای که با توجه به اینکه جزو آثار باستانی است، برای محافظت با شیشه پوشیده شده است. درب های چوبی دو لنگه ای با نقاشی های زیبا سنتی ایرانی است.که هر کدام به نوبه خود بسیار زیبا ودیدنی هستند.

سوئیت های اقامتی هتل سهرودی

  • اتاق ملاصدرا
  • اتاق فردوسی
  • اتاق سعدی
  • اتاق ابن سینا
  • اتاق مولوی
  • اتاق حافظ
  • اتاق vip سهرودی

ظرفیت این اتاق ها  به اینگونه است. اتاق ملاصدرا سه خوابه، اتاق فردوسی سه خوابه، اتاق سعدی دو خوابه، اتاق ابن سینا سه خوابه، اتاق مولوی چهار خوابه، اتاق سهرودی دو خوابه، اتاق حافظ دو خوابه می باشد.

اتاق شاه نشین و اشراق هتل سهرودی

در هتل سهرودی علاوه بر اینکه همه اتاق ها دارای معماری و طراحی بسیار زیبایی هستند اتاق شاه نشین خود زیبایی محسوره کننده ای دارد. این اتاق به دلیل وجود گچبری های سلطنتی و آینه کاری های متفاوت نسبت به سایر اتاق ها این نام را به خود اختصاص داده است. دیگر اتاق خاص این بنا اتاق اشراق است که مختص به یرگزاری مراسمات خانوادگی استو مانند تولد، نامزدی،و …طراحی داخلی این اتاق به صورت سنتی و مدرن است.

امکانات اتاق ها هتل سهرودی

در اقامتگاه سهرودی بسیار زیبا تمامی امکاناتی که برای یک گردشگر نیاز است فراهم شده است. از جمله این امکانات می توان به یخچال، مینی بار، اسپلیت، صبحانه، وای فای، تلویزیون، می باشد.

سایر امکانات  اقامتگاه سهرودی

از جمله امکانات و خدماتی که هتل سهرودی برای رفته گردشگران در نظر گرفته است می توان به راهنمای تور گردشگری، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت رایگان، پارکینگ غیر مسقف، سیستم گرمایشی، سرمایشی، اشاره کرد.

اقامتگاه سهرودی
اقامتگاه سهرودی

رستوران و کافی شاپ اقامتگاه سهرودی

در هتل تاریخی ـ اقامتی یک رستوران و کافی شاپ سنتی طراحی شده است. که در این رستوران اغلب غذاهای محلی و سنتی ایران طبخ می شود. وجود غذاهای گرم وسرد یکی از دلایل جذب گردشگر در هتل سهرودی شده است. همچنین کافی شاپی نیز در این مجموعه قرار دارد که نوشیدنی های خنک و گرم را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

sohrevardi hotel 20200909 0008 | هتل سهرودی • درناتریپ ✈️

فضای باز اقامتگاه سهرودی

در حیاط و فضای باز اقامتگاه سهرودی زیبا وجود حوضی بزرگ با فواره و آبنمای زیبا باعث لذت بخش شدن اقامت در این بنا می شود. در محوطه جلوی این بنا باغچه ها و گلکاری های زیبایی وجود دارد. همچنین برای رفاه حال گردشگران  لذت بردن از فضای زیبا این بنا میز و صندلی هایی قرار گرفته است که زیبا آن را دو چندان می کند.

هتل سهرودی
هتل سهرودی

برخی از قوانین ضروری اقامتگاه سهرودی

  1. هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم  استفاده  از سرویس اضافه رایگان است.
  2. اعلام کنسلی تا بیست روز قبل از ورود میهمانان به واحد اقامتی شامل هیچگونه جریمه ای نیست.
  3.  نرخ مسافران ایرانی و خارجی یکسان است.
  4. پذیرش با صیغه نامه معتبر بلا مانع است.
  5. اقامتگاه دارای پارکینگ و طرفیت محدود است.
هتل سهرودی
هتل سهرودی

جاذبه های گردشگری

شهر دیدنی و زیبای اصفهان دارای آثاری تاریخی، طبیعی، و مذهبی فراوانی است اقامتگاه سهرودی نیز یکی از آنهاست. که همواره توجه گردشگران و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ را به خود جلب می کند. از جمله این آثار می توان به سرای عامری ها، انگورستان ملک التجار، هتل منوچهری، خانه طباطبایی ها و.. اشاره نمود.

هتل سهرودی

آدرس اقامتگاه سهرودی : اصفهان، خیابان میرداماد، انتهای کوچه یازدهم

تلفن رزرو اتاق: 02174495 

پیام بگذارید