بهترین مرکز خرید های تهران برای خرید نوروز

نوروز یکی از  اعیاد مهم و باستانی ایران است که از گذشته و فرهنگ ایران باستان تا کنون با ما همراه است.خرید یکی از مهم ترین مولفه های برگزاری این جشن است.که برای همگان به خصوص بانوان مهم است.ما در درناتریپ قصد داریم در انجام این امر به شما کمک کنیم و شما را با بهترین مرکز خریدهای تهران  که به شما برای خرید نوروز کمک می کند آشنا کنیم.

مرکز خرید پالادیوم

scaled | بهترین مرکز خریدهای تهران • درناتریپ ✈️

مرکز خرید لوکس پالادیوم تهران واقع در زعفرانیه با فضایی باز و وسیع دارای رستووران ها، فوودکورت ها، لباس فروشی ها، کافی شاپ ها، فروشگاه های اسباب بازی، مرکز ورزشی لوکس و..می باشد.این مرکز خرید در نوبه خود بهترین است و دارای بسیاری از امکانات رفاهی و تجهیزات های مورد نیاز برای خرید های نوروزی شما می باشد.

مرکز خرید ارگ تجریش

| بهترین مرکز خریدهای تهران • درناتریپ ✈️

مجموعه تجاری تفریحی ارگ تجریش از بهترین مرکز خرید های تهران و مجموعه ای کامل و معروف ترین مارک های ایرانی و خارجی شامل لباس، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، الکترونیکی، آشپزخانه، عطر، جواهر،فرش، بدلیجات و..است که در یک محیط سرگرم کننده و مدرن در خدمت مشتریان هستند.از مهم ترین ویژگی های این مجموعه تجاری به پارک تفریحی،آمفی تائتر، رستوران ها و کافی شاپ ها می توان اشاره کرد.در حال حاضر نزدیک به 200 فروشگاه برای خرید در این مرکز قرار دارد.

مرکز خرید ایران مال

مال1 | بهترین مرکز خریدهای تهران • درناتریپ ✈️

یکی از بزرگ ترین و معروف ترین مراکز خرید تهران مجموعه تجاری ـ فرهنگی ایران مال است.این مرکز خرید که دومین مرکز خرید بزرگ تهران است دارای بهترین و لوکس ترین فروشگاه ها و مراکز خرید لباس و سایر لوازم مورد نیاز برای خرید نوروز می باشد.در این مجموعه علاوه بر فروشگاه های تجاری دارای مغازه های فرهنگی و هنری نیز می باشد.

مرکز خرید دنیای نور

نور | بهترین مرکز خریدهای تهران • درناتریپ ✈️

مرکز خرید دنیای نور با قرار گرفتن در یکی از مهم ترین بزرگراه های تهران یعنی بزرگراه رسالت مورد توجه شرق نشینان تهران واقع شده است.تنوع اجناس شیک ومدرن، قیمت مناسب، کافی شاپ، سالن بازی کودکان آن را در دسته پر تردد ترین ها قرار داده است. این مرکز خرید در طبقه های با صد ها فروشگاه پوشاک زنانه و کودکانه، مبایل فروشی ها، مواد آرایشی و بهداشتی، مبلمان و سرویس منزل جزو بزرگ ترین ها محسوب می شود.

مرکز خرید بام لند

لند scaled | بهترین مرکز خریدهای تهران • درناتریپ ✈️

مرکز خرید بام لند با داشتن 68 فروشگاه پوشاک، 20 رستوران، 5 مجموعه سرگرمی، 20 کافه یکی از بهترین مرکز خرید های تهران محسوب می شود.این مرکز خرید دارای فضایی بسیار شیک و لوکس است که لذت خرید را برای شما دو چندان می کند..این مرکز خرید داری بسیاری از نیازهای شما برای شب عید است.

مرکز خرید اطلس نیاوران

| بهترین مرکز خریدهای تهران • درناتریپ ✈️

یکی دیگر از بهترین مرکز خرید های تهران برای نوروز مرکز خرید اطلس است.این مرکز خرید دارای نمای بیرونی بسیار خاص و همچنین نمای داخلی بسیار لوکس و زیبا است.که همانند سایر مراکز خرید دارای فروشگاه های پوشاک و خوراک است که بازدید از آن برای همگان لذت بخش و هیجان انگیز است. ایم مرکز خرید به دلیل اینکه دارای تنوع بسیاری از محصولات است روزانه دارای پر بازدید کننده ترین مشتری است.

بازار بزرگ تهران

بزرگ تهران | بهترین مرکز خریدهای تهران • درناتریپ ✈️

از دیگر  بهترین مرکز خریدهای تهران در نوروز که به عنوان قلب پایتخت مشهور است، می توان به بازار بزرگ تهران اشاره کرد. این بازار که در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن به راحتی صورت می گیرد، طرفداران خاص خود را دارد.در بازار می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، پارچه، لوازم خانگی، آجیل و خشکبار فروشی ها، رستوران های قدیمی، بناهای تاریخی،محله های کهن و .. را ببینید.

 مرکز خرید مگامال

بهترین مرکز خریدهای تهران
بهترین مرکز خریدهای تهران

مگامال یکی از مجتمع های خرید بزرگ تهران، در کنار ایستگاه شهرک اکباتان و در مقابل فاز دو قرار گرفته است.تعداد واحدهای فروشگاهی این مجموعه اگرچه زیاد است.اما بیشترین بازدیدکنندگان از این مرکز تجاری برای استفاده از فودکورت و سالن سینما به آن مراجعه می کنند.البته این مجموعه هایپرمارکت کاملی نیز دارد که بسیار پیشرفته است.

مرکز خرید ولیعصر، بهترین مرکز خریدهای تهران

بهترین مرکز خریدهای تهران
بهترین مرکز خریدهای تهران

مجتمع تجاری ولیعصر یا با نام سابق اکسفورد در سال 1350 تاسیس شد و در سال1355 فعالیت خود را آغاز کرد.که بیشتر فعالیتش در حوزه پوشاک و خرازی بود  این واحد در هفت طبقه و 334 واحد پذیرای خریداران است.اگر به دنبال تنوع محصول با قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم سری به این مرکز خرید بزنید.

بازار سنتی ستارخان، بهترین مرکز خریدهای تهران

بهترین مرکز خریدهای تهران
بهترین مرکز خریدهای تهران

بازار سنتی ستارخان از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده است.که موقعیت جغرافیایی آن از سمت جنوب به خیابان ستارخان و از سمت شمال به خیابان سازمان آب ختم می گردد. و هرچه آن را که نیاز داشته باشید را می توانید در این بازار پیدا کنید.

مرکز خرید سام، بهترین مرکز خریدهای تهران

بهترین مرکز خریدهای تهران
بهترین مرکز خریدهای تهران

مرکز خرید سام یکی از بهترین مرکز خرید های تهران در نوروز است که دارای ساخت فضای پویا در چارچوب خاص در تهران با داشتن ساختار معماری منحصر به فرد و تمرکز بر معتبر ترین و مشهور ترین مارک های جهانی به منظور پاسخگویی به نیاز های مشتریان تاسیس شده.2 ویژگی اصلی مرکز سام شامل موارد زیر است.1. منحصر به فرد بودن و کیفیت اراده سبک جدید برای زندگی و لباس

مرکز خرید گالریا، بهترین مرکز خریدهای تهران

بهترین مرکز خریدهای تهران
بهترین مرکز خریدهای تهران

مرکز خرید گالریا با مجموع 550 پارکینگ در 8 طبقه و با داشتن 17 طبقه در ساختمان شمالی و 15 طبقه در ساختمان جنوبی یکی از بهترین مرکز خرید های تهران است.این مرکز از نظر برند ها و مارک ها دارای بهترین و مشهور ترین برندهای پوشاک و لوازم خانگی و موبایل است.در این مجموعه وجود فروشگاه های لوکس و زیبا باعث جذب بیشتر مشتریان به خود شده است.

پیام بگذارید