اجاره ویلا در لفور با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت

شک نداریم، بعد از آنکه برای اجاره ویلا لفور اقدام کردید و به این جنگل زیبا قدم گذاشتید، با خود می گویید که چرا زودتر از اینها به این جنگل نیامدم. چیزی که می توانیم به جرات در مورد لفور بگوییم، این است که وقتی برای اولین از آن بازدید می کنید، دیگر دلتان نمی خواهد برای سفر و گردش به جای دیگری بروید. طبق گزارشات به دست آمده از سفرمارکت، الی گشت، علی بابا و کجارو، گرداگرد قادر است بهترین اقامتگاه ها را در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهد. همه مسافرانی که در اقامتگاه های معرفی شده توسط این مجموعه ساکن شده اند، از همه چیز راضی بوده اند.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

لفور کجاست؟ مسیر دسترسی به آن کجاست؟

حال که به شما توصیه کردیم، برای اجاره ویلا در لفور شیرگاه اقدام کنید، حتما باید به محلی که این جنگل در آن واقع شده است، اشاره کنیم. جنگل لفور، در شمال کشور و در شهرستان سوادکوه قرار دارد. شهرستان سوادکوه، یکی از شهرهای استان مازندران است. این استان، از جمله استان هایی است که سالانه افراد زیادی برای تماشای جذابیت هایش به آنجا سفر کرده و روزهای خاطره انگیزی را در آن برای خود می سازند.

بعد از آنکه فهمیدیم این جنگل در کجای کشور قرار دارد، خوب است در مورد مسیر دسترسی به آن نیز نکاتی را بیان کنیم. اگر ساکن تهران هستید و می خواهید به این جنگل بروید، ابتدا باید به سمت فیروزکوه حرکت کنید. بعد از فیروزکوه، وارد استان مازندران می شوید و یکی یکی شهرهای آن را پشت سر می گذارید. بعد آنکه پل ورسک و شهر پل سفید را رد کردید، به جاده شیرگاه وارد می شوید. این جاده، جنگل لفور را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کرده است و شما از هر سمتی که دوست داشته باشید، می توانید وارد جنگل شده و از طبیعت بکر و زیبای آن نهایت استفاده و بهره را ببرید. این را هم باید بگوییم که لفور از تهران، 234 کیلومتر و از بابلسر، 66 کیلومتر فاصله دارد.

راستی حالا که به فکر افتاده اید و می خواهید از این جنگل اسرارآمیر دیدن کنید، خوب است بهترین زمان را برای بازدید از آن انتخاب کنید. اگر دوست دارید فضای بارانی و یا برفی این منطقه را خود با چشم خود ببینید، کل فصل سال را برای دیدار با لفور پیشنهاد می کنیم، اما اگر نه، می خواهید هوای آفتابی این جنگل را تجربه کنید، بهتر است زمان هایی را برای اجاره ویلا لفور انتخاب کنید که هوا آفتابی باشد.

02 1 | اجاره ویلا در لفور شیرگاه • درناتریپ ✈️

سد لفور کجاست؟ رازهایی ناگفته در مورد این سد که تنها با اجاره ویلا در لفور شیرگاه از آنها پرده برداری می شود!؟

حیف باشد که برای اجاره ویلا لفور اقدام کنید، اما برای رفتن و بازدید کردن از سد لفور زمانی را نظر نگیرید. خیلی از کسانی که به جنگل لفور می روند، حتما به دیدار سد لفور نیز رفته و از آن دیدن می کنند؛ این سد، در دل جنگل لفور پنهان شده، و تنها به کسانی رخ نشان می دهد که زحمت رفتن تا این سد را به خود می دهند.

این سد و دریاچه ای که در پشت آن ایجاد شده است، صحنه ای بی نهایت زیبا و بی بدیل فراهم کرده است. آنقدر زیبایی و جذابیت در این منطقه و اطراف آن نهفته است که بعید می دانیم بعد از یک بار دیدن این سد، کسی دیگر دلش نخواهد به آنجا برود. اگر یک جای مناسب برای اجاره ویلا در لفور شیرگاه انتخاب کنید، فقط زیبایی خواهید دید و بس.

بعد از این همه تعریف و توصیف، حال وقت آن است که بگوییم سد لفور کجاست. سد لفور که از آن به عنوان سد البرز نیز یاد می کنند. در شهرستان سوادکوه قرار دارد. اگر بخواهیم خیلی دقیق تر به شما آدرس بدهیم، باید بگوییم که این سد با شیرگاه قشنگ و با صفای خودمان، حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. در واقع این سد، در جنوب غربی شیرگاه قرار گرفته است.

در مورد سد لفور هر چه بگوییم کم گفته ایم. نه تنها خود سد و اطراف آن بسیار زیبا و دوست داشتنی است، بلکه مسیری که شما را به این سد می رساند نیز در نوع خود جذاب و دیدنی است. وقتی در حال عبور از دل جنگل هستید، اگر به اطراف گوش بسپارید، می توانید با تمام وجود، بودن در طبیعت را حس کنید.

با اجاره کلبه جنگلی در لفور، از چه جاهایی بازدید کنیم؟

به همه کسانی که برای اجاره ویلا در لفور شیرگاه اقدام کرده اند، توصیه می کنیم از این جاهای دیدنی لفور نیز دیدن کنند. خب، حالا نوبت آن است که آرام آرام وارد لفور و جنگل لفور شویم و ببینیم که چه چیزهایی در این جنگل، انتظار ما را می کشد.

1- هفت آبشار تیرکن

هفت آبشار تیرکن، یکی از جذاب ترین و زیباترین پدیده هایی است که نمونه آن را در کمتر جایی می توان مشاهده کرد. این مجموعه آبشارها، در یک محدوده کوچک، در دل جنگل لفور ساکن شده اند و فضایی بی نهایت بکر و چشم نواز به وجود آورده اند. وقتی در حال تماشای این آبشارها هستید، مواظب گردن خود باشید؛ زیرا بلندترین آبشار، حدود 9 متر ارتفاع دارد. اجاره کلبه جنگلی در لفور است که به شما امکان داده از این آبشار دیدن کنید و تجربه متفاوتی در زندگی تان داشته باشید.

03 1 | اجاره ویلا در لفور شیرگاه • درناتریپ ✈️

2- آبشار اسکلیم رود

اگر دوست دارید از قدیمی ترین آبشار جنگل لفور دیدن کنید، توصیه می کنیم برای بازدید از آبشار اسکلیم رود وقت بگذارید و قبل از آن برای اجاره ویلا لفور اقدام کنید. این آبشار، 32 متر ارتفاع دارد و به دلیل حوضچه های آهکی که در آن به چشم می خورد، بی نهایت جذاب و دوست داشتنی جلوه کرده است.

یک خبر خوب داریم برای کسانی که عاشق کمپ زدن هستند. در نزدیکی این آبشار، شرایط خوبی برای کمپینگ فراهم شده است و طبیعت گردان می توانند ساعاتی بسیار متفاوت و جذاب را در فاصله بسیار کمی از این آبشار تجربه کنند. اگر از حیواناتی مانند روباه و یا خرس می ترسید، بهتر است بی خیال کمپ شوید و برای اجاره ویلا لفور اقدام کنید. این ویلاها، هم امکانات خوبی دارند و هم شما در امان هستید و نمی ترسید که نکند نیمه های شب، توسط حیوانات، مورد حمله قرار بگیرید.

3- سوغاتی های لفور

از زیبایی هایی طبیعی این منطقه گفتیم، حال می خواهیم از نوع دیگری از مناظر زیبا در جنگل لفور حرف بزنیم. اگر با پای پیاده در این جنگل قدم بزنید، بانوان و مردمان دست فروشی را می بینید که در میان درختان، مشغول فروش محصولاتی هستند که خودشان تولید کرده اند. از رب انار بگیرید تا دوغ محلی را می توانید از این افراد بخرید و کام خود را به روشی کاملا سنتی و خوشمزه عوض کنید.

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

پیام بگذارید