بزرگترین جزیره خلیج فارس چه نام دارد؟

کشور ما از شمال و جنوب با آب احاطه شده است. در شمال کشور دریای خزر یکی از بزرگترین دریاچه های جهان است و در جنوب کشور نیز خلیج فارس و دریای عمان قرار دارد.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

خلیج فارس دارای جزیره های متعددی است که در اغلب  آنها مردم بومی زندگی می کنند و حالت بومی و محلی خود را حفظ کرده اند. جزایر موجود در خلیج فارس شامل  تنب بزرگ، تنب کوچک، خارک، هرمز، کیش، قشم و…است. قشم بزرگترین جزیره  این منطقه است که هر ساله میزبان مهمانان بسیاری از سراسر ایران و جهان است.

قشم؛ بزرگترین جزیره خلیج فارس

جزیره قشم علاوه بر اینکه بزرگترین جزیره خلیج فارس است، دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است؛ این جاذبه ها شامل جاذبه های طبیعی و وسایل تفریحی است که باعث ثبت تجربه ای دلنشین برای مسافران می شود.

قشم؛ بزرگترین جزیره خلیج فارس

بزرگ ترین جزیره خلیج فارس، به دلیل آب و هوای خاصش در فصول سرد سال بهترین مقصد گردشگری برای افرادی است که دوست دارند هوای بهاری را در نیمه زمستان تجربه کنند؛ در واقع چیزی به نام زمستان، برف و سرما در قشم وجود ندارد و بیشتر روزها یا بسیار گرم است و یا هوا بهاری است، پس اگر عاشق سرما هستید، قشم برای شما جای مناسبی نیست و طاقت نمی آورید.

دمای جزیره قشم در فصل تابستان تا بیش از ۵۰ درجه سانتی گراد افزایش می یابد و برای افراد غیر بومی تحمل چنین دمایی بسیار سخت است، اما در فصل زمستان، درست در زمانی که شهرهایی مانند اردبیل پوشیده از برف هستند، این جزیره هوایی بسیار مطبوع و خنک دارد.

به همین علت بسیاری از گردشگران به محض رسیدن تعطیلات تصمیم می گیرند به قشم سفر کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در آلبوم خاطرات خود در این جزیره ثبت می کنند.

متاسفانه امسال به دلیل وجود کرونا، تعداد افرادی که به این جزیره دیدنی سفر کردند، کاهش چشم گیری پیدا کرد و سبب زیان دیدن کسب و کار های محلی و مشاغلی مانند هتلداران و رستوران ها شد و بسیاری از آن ها مجبور به تعدیل نیرو شدند؛ با این وجود توصیه می کنیم حتی در ایام نوروز نیز به این منطقه سفر نکنید، تا با رعایت پروتکل های بهداشتی هر چه زودتر بتوانید بدون استرس بیماری کرونا به سفرهایتان ادامه دهید.

بزرگترین جزیره خلیج فارس

مساحت بزرگترین جزیره خلیج فارس چقدر است؟

جزیره قشم از زیبا ترین و گردشگرپذیرترین نقاط جنوب کشور است، که به دلیل اینکه طبیعت بسیار بکری دارد، حتی از کشورهای حوزه خلیج فارس نیز توریست می پذیرد. مساحت جزیره قشم ۱۴۹۱ کیلومتر و دو برابر بحرین که دومین جزیره بزرگ خلیج فارس است، می باشد.

برای سفر به جزیره قشم، هم می توانید با خودرو شخصی خود، هم با تور قشم لحظه آخری وهم با هواپیما اقدام کنید، اما بدون شک برای رفتن به جاهایی که شناختی از آن ندارید به همراه تور بهتر است؛ چرا که هر تور یک راهنمای خبره دارد که می تواند در طول مسیر راهنمای بسیار خوبی برایتان باشد و شما را به بکرترین نقاط دیدنی محل سفرتان ببرد.

 

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

پیام بگذارید