گیسوم | پیوند عاشقانه جنگل و دریا

طبیعت گردی: تالش، استان گیلان

0

جاده ی گیسوم تونلی جنگلی است که نسیم خنک کوهستان تالش را به روح و جان شما هدیه می دهد. این جاده رویایی درست از میان جنگل انبوه گیسوم می گذرد. در انتهای جاده، ساحلی زیبا با همین نام در انتظار شماست. گیسوم جایی است که جنگل و دریا به هم می رسند؛ این یک قرار عاشقانه است.

درختان مرتفع، عبور نور از لا به لای شاخ و برگ ها، زمین سرسبز و آواز پرندگان همه و همه رویایی در بیداریست؛ رویایی که گیسوم به شما تقدیم می کند. وجود درختان جنگلی انبوه و انواع گونه های گیاهی، چشم اندازی بکر در فصل پاییز به گیسوم می دهد. خیلی ها هم نوروز را برای سفر به گیسوم انتخاب می کنند تا سال خود را با بیداری طبیعت در آن آغاز کنند.

پارک جنگلی گیسوم یکی از نقاط گردشگری استان گیلان و شهرستان تالش است. تالش مقصدی فوق العاده و بکر برای گردشگری ایرانی به شمار می‌رود.

یکی دیگر از جذابیت های گیسوم ساحل شنی آن است. قدم زدن در ساحل شنی نرم گیسوم خیلی آرامش بخش است. برای طرفداران هیجان هم، جت اسکی و قایق سواری را پیشنهاد می کنیم. این مسیر همواره یکی از مقاصد دوچرخه سواران بوده است. همچنین شما این شانس را خواهید داشت تا دسته اسب های آزاد را هم از نزدیک ببینید.

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

چگونه به گیسوم بروم؟

برای رفتن به گیسوم ابتدا خود را به رشت در مرکزیت استان گیلان برسانید. سپس به صومعه سرا (۲۴/۷ کیلومتر)، پونل (۶۳/۹ کیلومتر)، پره سر (۹۵/۷ کیلومتر) و در انتها به پارک جنگلی گیسوم (۱۰۲/۳ کیلومتر) بروید.

پارک جنگلی گیسوم؛ میراث طبیعی ایران است. همان طور که گیسوم مراقب ماست ما هم مراقب آن باشیم تا با سهل انگاری طبیعت بکر از بین نرود.

پیام بگذارید