دریاچه ارواح؛ زیبا و ترسناک

دریاچه ارواح؛ زیبا و ترسناک

تالاب ارواح؛ زیبا و ترسناک

در بخش شمال ایران و شهر نوشهر،  دریاچه‌ای زیبا اما ترسناک وجود دارد که به دریاچه ارواح مشهور است. ممکن است فک کنید انتخاب این نام برای این دریاچه جوکی بیش نیست اما بی‌دلیل نیست که نام این دریاچه را دریاچه ارواح گذاشته‌اند. با درناتریپ همراه باشید تا نگاهی به این دریاچه زیبا اما کمی ترسناک بیندازیم.

آشنایی با دریاچه ارواح

عرض این دریاچه ۳۰۰متر و طول آن ۷۰۰است. همانند نامش، ظاهرش نیز مرموز به نظر می‌رسد. در دریاچه درختانی هستند که گویا به صورت وارونه روییده‌اند. دسترسی به این مکان سخت است و تقریبا در زمستان و پاییز نمی‌توانید آنجا بروید.

چرا دریاچه ارواح؟

سکوت این منطقه با صدای حیوانات وحشی، منظره‌ای ترسناک را به‌وجود آورده است. شما قطعا با نگاه بر درختان برعکس و مه روی دریاچه نیز خواهید ترسید. اگردر هنگام تماشای فیلم‌های ترسناک دقت کرده باشید، تقریبا مناظری شبیه به همین دریاچه دارند. اگر شما مایلید به اینجا سفر کنید، خودروهای آفرود بهتر از دیگر وسایل هستند. یادتان باشد هنگام سفر به اینجا هرچیزی لازم دارید را بردارید زیرا در این منطقه امکناتی وجود ندارد.

چگونه به آنجا برویم؟

 

برای رفتن به آنجا باید خودتان را به روستای چلندر برسانید. پس از آن شما به منطقه محیط‌بانی می‌رسید. بعد از انجام اقدامات اداری لازم، جاده شمالی را به طول ۱۰ کیلومتر ادامه دهید. پس از مشاهده تابلوی دشت و بند ممرز وارد جاده فرعی شوید. این جاده فرعی شما را به دریاچه ارواح می‌رساند.

[icon name=”exclamation-circle” class=”” unprefixed_class=””]توجه: مراقب حیوانات وحشی باشید و اگر ممکن است با خودتان اسلحه ببرید.

[icon name=”map-marker” class=”” unprefixed_class=””]آدرس: ایران، استان مازندران،  شهرستان نوشهر، دریاچه ارواح.

منبع ویکی پدیا
پیام بگذارید