۱۰ سینمای برتر تهران

سینما رفتن از کارهای تفریحی جهت پر کردن وقت خود محسوب میشود و امروزه علاوه بر تفریح، باعث کسب در آمد در بخش صنعت فیلم سازی تبدیل شده است و دیدن یک فیلم سینمایی بر روی پرده سینما، جذابیت دیدن فیلم را بسیار از دیدن آن بر روی تلیویزیون یا لپ تاب بیشتر کرده است. با درناتریپ جهت آشنایی با ۱۰ سینمای معروف تهران همراه باشید.

سروش تهران 3 | ۱۰ سینمای برتر تهران • درناتریپ ✈️

۱. پردیس سینمایی کورش

پردیس سینمایی کورش به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی کشور محسوب میشود که در مرکز خریدی با همین نام قرار گرفته است. از جمله امکانات و ویژگی های این پردیس سینمایی بخش فیلم های روز سینما، اجرای کنسرت ها و تئاترها و برگزاری همایش‌ها با به روزترین تجهیزات صوتی و تصویری ست. سالن های این مکان با نام های معروف سینماهای تاریخی ایران همچون سینما رکس نامگذاری شده اند.

۱۰ سینمای برتر تهران
۱۰ سینمای برتر تهران

۲. پردیس سینمای آزادی

این مکان در گذشته بین مردم به نام شهر فرنگ در میان مردم شناخته میشد که بعد از انقلاب اسلامی به سینما آزادی تغییر نام پیدا کرد. در سال ۱۳۷۶ با آتش سوزی که در آن اتفاق افتاد، بسیاری از بخش های آن از بین رفت که در سال ۱۳۸۶ بازسازی شد و چهره مدرنی به خود گرفت.

۱۰ سینمای برتر تهران
۱۰ سینمای برتر تهران

 

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، نبش خالد اسلامبولی

۳. سینما مگامال

این پردیس سینمایی در مرکز خرید و تفریحی مگامال قرار گرفته است که ۱۰ سالن سینما با طرفیت ۱۴۰۰ صندلی دارد و محل خوبی جهت تماشای فیلم های روز ایران و نمایش های جدید تئاتر است. مگامال دارای بخش های مختلفی است که از آنها میتوان به وجود نخستین سالن سه بعدی صدای ایران، سالن VIP، لژهای خانوادگی، تجهیزات پیشرفته نور و صدا، بخش های برگذاری کنسرت و…. اشاره داشت.

5eb98008 04c2 46a8 96ce 443d97ad7870 | ۱۰ سینمای برتر تهران • درناتریپ ✈️

آدرس: تهران ، شهرک اکباتان فاز ۲، جنب مترو اکباتان، مرکز خرید مگامال

۴. پردیس سینمایی چارسو

این مجموعه از بخش هایی است که از مدرن ترین تجهیزات سینمایی بهره میبرد. وجود. طبقه هفتم این مجموعه، مجتمع بازار چارسو را به خود اختصاص داده است.

4b2115f825a017c802cd1e5cb0fb908e825f6c0a | ۱۰ سینمای برتر تهران • درناتریپ ✈️

آدرس: تهران، خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع پل حافظ، بازار چارسو، پردیس سینمایی چارسو

 

۵. پردیس سینمایی ملت

پردیس سینمایی ملت از نام آشناترین پردیس های سینمایی است که در جنوب غربی پارک ملت قرار گرفته دارد. این مکان علاوه بر سینما، دارای بخش های مختلف برگذاری گالری هنری را نیز دارد. از دیگر امکانات این مجموعه هنری-فرهنگی همچنین می توان به رستوران کافی شاپ، بوفه کافه کتاب، فروشگاه های عرضه کالاهای فرهنگی، سیستم اطفای حریق و پارکینگ با ظرفیت ۱۲۰ خودرو در ضلع غربی پارک ملت اشاره کرد.

banner home2 | ۱۰ سینمای برتر تهران • درناتریپ ✈️

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، روبروی کردستان، پردیس سینمایی ملت

۶. پردیس سینمایی باغ کتاب

این پردیس سینمایی بخشی از مجموعه فرهنگی و هنری باغ کتاب محسوب میشود که در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. طراحی پردیس سینمایی باغ کتاب به گونه ای ست که در مقابل هر کدام از سالن ها یک فروشگاه آثار هنری و کافه سینما به چشم می خورد.

photo 2018 01 30 12 34 39 | ۱۰ سینمای برتر تهران • درناتریپ ✈️

آدرس: تهران، بزرگراه شهید حقانی، ورودی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران، پردیس سینمایی باغ کتاب تهران

 

۷. پردیس سینمایی ارگ

این پردیس سینمایی در مجموعه ای تجاری با همین نام قرار دارد و بلیت های سالن ۳ این مجموعه به صورت خانوادگی یا ارگانی قابل رزرو است. فیلم های این سالن تنها در صورتی به روی پرده میروند که حداقل ۱۰ بلیت از صندلی های آن فروش رفته باشند و پخش فیلم های اجتماعی برای کودکان کمتر از ۷ سال ممنوع است.

image 13951226286 aa | ۱۰ سینمای برتر تهران • درناتریپ ✈️

آدرس: تهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری ارگ، طبقه سوم

۸. پردیس سینمایی هروی سنتر

این پردیس سینمایی در مجتمع تجاری هروی سنتر قرار گرفته است. وجود ۳ سالن مجهز از عواملی است که علاقه مندان به سینما را در شرق تهران به سمت خود میکشاند. در این پردیس سینمایی میتوانید به صورت خانوادگی یا ارگانی بلیط رزرو کنی و قوانین اجرای فیلم بر روی پرده سینما یا حتی پخش فیلم های اجتماعی در آن همانند پردیس سینمایی ارگ میباشد.

۱۰ سینمای برتر تهران
۱۰ سینمای برتر تهران

آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان موسوی، خیابان نازک، مجتمع هروی سنتر

۹. پردیس سینمایی اریکه ایرانیان

این پردیس از قدیمی ترین پردیس های سینمایی است که در گذشته محبوب ترین پردیس سینمایی در بین ایرانیان محسوب میشد. سالن های سینمایی مجتمع اریکه ایرانیان در سه طبقه همکف، اول و دوم قرار دارند و در آنها فیلم ها و تئاترهای روز ایران به نمایش گذاشته می شود.

۱۰ سینمای برتر تهران
۱۰ سینمای برتر تهران

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار اصلی شهید فرحزادی، نبش خیابان شهید حافظی، مجموعه فرهنگی ورزشی تجاری اریکه ایرانیان

۱۰. پردیس سینمایی کیان

محبوب ترین سینمای جنوب ایران، پردیس سینمایی کیان میباشد و با وجود ۳ سالن نمایش فیلم، ۲ طبقه مرکز تجاری و ۲ طبقه شهربازی سرپوشیده و سینمای پنج بعدی، مرکز مناسبی برای گذران اوقات فراغت محسوب می شود.

۱۰ سینمای برتر تهران
۱۰ سینمای برتر تهران

آدرس: تهران، بزرگراه نواب، بعد از پل حق شناس، خروجی چراغی و سعیدی، بلوار شهید چراغی (جوانه)، شماره ۴۱

 

منبع سیری در ایران
پیام بگذارید