کلبه وحشت انزلی؛ از شایعه تا واقعیت

کلبه وحشت انزلی؛ از شایعه تا واقعیت

کلبه وحشت انزلی؛ از شایعه تا واقعیت

در نزدیکی انزلی و مجاورت روستای هفت دغنان، کلبه‌ای وجود دارد که با نام کلبه وحشت انزلی شناخته می‌شود. بر اساس باورهای مردم محلی، در این مکان داستان‌هایی نقل شده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم. با درناتریپ همراه باشید.

آشنایی با کلبه وحشت

کلبه وحشت در نزدیکی روستای هفت دغنان و در جنگلی انبوه قرار دارد. این جنگل زیباست اما برخی از آن می‌ترسند زیرا داستان‌هایی در ترسناکی نقل شده که از وجود ارواح در این مکان حکایت می‌کنند.

در سال ۱۳۶۴، چهار پسر جوان دانشجو تصمیم به ماندن در این کلبه گرفتند اما فردای آن روز، دو نفر در شب از کلبه فرار کردند که حال آنها وخیم بود. دو نفر دیگر که در کلبه مانده بودند جان خود را از دست دادند. بعد ازین رخداد، درهای کلبه پلمپ شد اما این پایان ماجرا نبود چرا که چهار سال بعد، ۳ دختر تصمیم بر این داشتند تا ثابت کنند این اتفاقات شایعه است و از در پشتی وارد کلبه شدند. مردم محلی دو روز بعد دختری را در نزدیکی کلبه پیدا کردند که وحشت زده شده بود و به کلبه اشاره می‌کرد. جسد دو دختر دیگر در کلبه یافت شد که به نقطه‌ای خیره شده و به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داده بودند. دختر سوم که زنده مانده بود چند روز بعد با خودکشی به زندگی‌اش پایان داد. از آن زمان به بعد، پلیس با رفت و آمد به کلبه، آن را کنترل می‌کند و اجازه نمی‌دهد کسی وارد آن شود. مردم محلی بر این باورند که اگر کسی از ساعت ۰۱:۰۰ بامداد تا ۰۷:۰۰ صبح بتواند در این کلبه بماند، ارواح او را ثروتمند می‌کنند.

pkjg | کلبه وحشت انزلی • درناتریپ ✈️

[icon name=”map-marker” class=”” unprefixed_class=””]آدرس: ایران، استان گیلان، شهر انزلی، روستای هفت دغنان، کلبه وحشت

پیام بگذارید