لیست بهترین هتل‌ های مشهد از گران ترین تا ارزان ترین قیمت

زائرانی که قصد تشرف به مشهد و زیارت بارگاه امام هشتم را دارند، برای اقامت خود در این شهر، هریک به دنبال گزینه‌های متناسب با بودجه  خود و امکانات موردنظرشان می‌گردند. آنها برای رزرو هتل در مشهد، گزینه‌های متعددی را جست‌وجو می‌کنند. گروهی بدنبال اقامت در بهترین هتل ۵ ستاره مشهد هستند، گروهی دیگر قصد اقامت در هتل های ارزان مشهد را دارند. برای بعضی نیز مهم است که هتل مورد نظرشان چه غذایی برای‌شان سرو می‌کند و به دنبال بهترین هتل مشهد از نظر غذا می‌گردند. اگر با پرواز تهران مشهد به این شهر آمده‌اید، با ما همراه باشد تا لیست بهترین هتل‌ های مشهد از گران ترین تا ارزان ترین قیمت را به شما معرفی کنیم.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

هتل الماس 2 مشهد

گرانترین هتل های 5 ستاره مشهد

اگر به دنبال هتل لوکس 5 ستاره می‌گردید، «هتل الماس 2» در زمره مجلل ترین اقامتگاه های مشهد قرار می‌گیرد. این هتل که در خیابان امام رضا (ع) واقع شده با خدماتی درجه یک در زمرمه گرانترین هتل های مشهد قرار می گیرد. هتل الماس 2 مشهد، با بیش از 220 اقامتگاه، دارای سوئیت های پرزیدنت، امپریال، یک خوابه، ماه عسل، اتاق های کانکت و اتاق دبل به همراه لابی، کافی شاپ، رستوران و تالار فیروزه، رستوران و تالار پانوراما در بام هتل، کافه رستوران روف گاردن است. در این هتل اتاق هایی با تم ایرانی تا عربی، هندی، رومی، ترکی، صفوی و ایرانی باستان و حتی آفریقایی وجود دارد. در رتبه بعدی لیست گرانترین هتل 5 ستاره مشهد یا به موازات آن، هتل ۵ ستاره درویشی مشهد قرار می‌گیرد. درکنار امکانات تفریحی و ورزشی، رستوران آتریوم و روف گاردن که در این هتل قرار دارد. از دلایلی که باعث شهرت هتل درویشی شده است. همچنین، طراحی و چیدمان هریک از واحدها متناسب با اسم‌های آن‌هاست که جذابیت سوئیت‌ها را دوچندان کرده است. سوئیت های این هتل طیف گسترده‌ای از اکونومی، استاندارد، سینگل، دبل، و مجموعه سوئیت‌های دوبلکس هند، عربی، چین، مصر باستان، ایران اسلام و ایران باستان را شامل می‌شود. در خیابان امام رضا (ع) و در فاصله 500 متری از هتل درویشی، هتل قصر طلایی واقع شده است. قصر طلایی را نیز می‌توان در زمره بهترین و گران ترین هتل مشهد برشمرد. هتل ۵ ستاره قصر طلایی، در ۲۰ طبقه و ۳۵7 اتاق و سوییت در رده‌های مختلف، خدمات کم نظیری را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در سوئیتی لوکس بمانید و یا برای تجربه غرب وحشی در سوییت وسترن اقامت داشته باشید و یا حتی اگر ذائقه ای سنتی دارید در سوییت قجری اقامت کنید.

بهترین هتل های 5 ستاره نزدیک حرم

در ادامه گران ترین هتل های 5 ستاره مشهد، به معرفی بهترین هتل ‌های نزدیک حرم رضوی می‌پردازیم که هزینه آنها کمی پایین‌تر از هتل‌های معرفی شده در بالاست. هتل‌هایی که به دلیل مسافت بسیار کوتاه آن تا حرم، علاوه بر هموطنان عزیزمان، می‌تواند برای زائران عراقی که با پرواز بغداد مشهد یا با خرید بلیط نجف مشهد به این شهر آمده‌اند، بهترین گزینه باشد. هتل مدینه الرضا که در ابتدای خیابان شیرازی واقع شده، در زمره بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم رضوی قرار می‌گیرد. سبک معماری ایرانی اسلامی، این هتل در جوار حرم امام رضا(ع) جذابیت دوچندانی را برای مسافران این هتل به ارمغان آورده است. تمامی امکانات رفاهی از اتاق های شیک و لاکچری گرفته تا رستوران های مجلل همه و همه لقب لوکس ترین هتل را برای هتل مدینه الرضا مشهد به ارمغان آورده است. هتل ضیافت الزهرا مشهد که در در خیابان شهید شوشتری واقع شده و تنها 500 تا حرم فاصله دارد نیز آخرین پیشنهاد ما به شما برای اقامت در یک هتل 5 ستاره نزدیک حرم است. هتل ضیافت الزهرا از بهترین هتل‌های نزدیک به حرم مشهد است و با امکانات رفاهی مطلوبی که دارد، می‌تواند اقامت خوب و پر از آرامشی را برای شما رقم بزند. هتل 5 ستاره ضیافت الزهرا که در سال 1400 به بهره‌برداری رسیده، با 11 طبقه و 145 اتاق، ظرفیتی در حدود 356 تخت را در خود جای داده و مطابق با به‌روزترین استانداردهای صنعت هتلداری تجهیز شده است.

هتل ضیافت الزهرا مشهد

بهترین هتل های 4 ستاره مشهد

بدون شک در میان بهترین هتل های 4 ستاره مشهد، هتل نگین پاسارگاد به دلیل امکانات و کیفیت بالا در ارائه خدمات، صدرنشین این لیست است. همین کیفیت باعث شده این هتل در زمره بهترین و گران ترین هتل های مشهد قرار بگیرد. این هتل که در خیابان شیرازی واقع شده، یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر است. این هتل در ۱۷ طبقه بنا نهاده شده است و دارای ۹ طبقه اقامتی با بیش از 110 اتاق و سوئیت است. هتل جواد مشهد که در خیابان امام رضا قرار گرفته نیز، با احتلاف بسیار اندک رتبه دوم این لیست را به خود اختصاص داده است. این هتل 4 ستاره با مجموع 105 اتاق و سوئیت ادعا می‌کند امکانات و خدماتی مانند یک هتل پنج ستاره را ارائه می‌دهد. در هتل جواد مشهد از سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، روم سرویس و اسپا می‌توانید استفاده کنید. از اتاق‌های اقتصادی تا سوئیت‌های VIP با ظرفیت 1 تا 4 نفر با قیمت‌های متفاوت در این هتل قابل رزرو است. در ادامه این لیست هتل تارا مشهد قرار می‌گیرد که در کلاس خود جزو هتل های ارزان مشهد است. این هتل با قدمت که در سالهای اخیر بازسازی شده، می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. هتل کیانا که در خیابان امام رضا 2 پایان دهنده لیست به عنوان بهترین هتل ارزان مشهد است.

بهترین هتل های 4 ستاره مشهد

رزرو ارزان ترین هتل های مشهد

اگر قصد رزرو هتل ارزان مشهد را دارید، هتل‌های 3 ستاره مشهد که امکانات و خدمات کمتر، اما قابل قبولی را ارائه می‌دهند، گزینه مناسبی برای شماست. این قاعده اما شامل هتل رز درویشی مشهد نمی‌شود. هتل سه ستاره رز درویشی در ۲۲ طبقه و ۱۰۷ باب اتاق و سوئیت خدماتی را ارائه می‌دهد که آن را به بهترین هتل 3 ستاره مشهد بدل کرده است. خدماتی که البته ارزان نیست. اگر به دنبال رزرو هتل ارزان مشهد هستید، هتل (آپارتمان) بشری مشهد که در خیابان اندرزگو واقع شده، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. نکته‌ای که هتل آپارتمان بشری مشهد را  تبدیل به یک اقامتگاه ویژه در مشهد کرده است، رستوران این هتل است؛ جایی که از پنجره‌های بزرگ این رستوران گنبد طلای حضرت ثامن‌الحجج قابل مشاهده است. هتل نور مشهد نیز در پایان لیست به عنوان ارزان ترین هتل 3 ستاره مشهد که خدمات باکیفیتی را ارایه می‌دهد قرار می‌گیرد. این هتل در 4  طبقه و با 87 واحداقامتی در خیابان اندرزگو واقع شده است.

در پایان…

همان طور که گفته شد برای رزور هتل مشهد، گزینه‌های متعددی پیش روی شماست. اینکه تمایل دارید هزینه بالایی بپردازید و همه خدمات اقامتی را یکجا داشته باشید یا هزینه کمتری را بپردازید و هتل صرفا محل اقامت شما باشد، کاملا به انتخاب و معیارهای خودتان بازمی‌گردد. سامانه رزرو آنلاین هتل یوتراوز در کنار شماست تا جستجو و تقسیم بندی کلاس هتل‌ها انتخاب بهتری را در سفر زیارتی خود داشته باشید.

 

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

پیام بگذارید