فیلم انگل Parasite 2019

داستان فیلم
در فیلم انگل : کی وو مرد جوانی است که آینده ای برای خود متصور نیست. او در خانه ای بسیار معمولی به همراه خانواده اش زندگی می کند. شغل آنها درست کردن جعبه ی پیتزا برای یک رستوران است ، خانه ی آنها بسیار وضع بدی دارد و از اینترنت بی سیم همسایه استفاده می کنند. اما کی وو برای آینده اش برنامه هایی دارد و به پیشنهاد دوستش می خواهد معلم خصوصی شود و…

درباره فیلم
فیلم انگل Parasite محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Bong Joon Ho در سال 2019 ساخته شده است. در فیلم انگل بازیگرانی چون Ahn Seong-Bong، Choi Woo-sik، Hwang In Kyung، Hyun-jun Jung، Ik-han Jung، Jae-myeong Jo، Jang Hye-jin، Ji-so Jung، Keun-rok Park، Kim Jin Hyung و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم انگل parasite 2019 یک فیلم هیجان انگیز کمدی سیاه کره ای ۲۰۱۹ کره جنوبی به کارگردانی بونگ جون هو Bong Joon-ho است که او نیز داستان فیلم را نوشت و فیلمنامه را با هان جین برنده همزمان کرد. در این فیلم سونگ کانگ هو ، لی سون کیون ، چو یو جونگ ، چوی وو شیک و پارک سو-سدبازی می کنند و اعضای یک خانواده برنامه نویسی ضعیف را دنبال می کند تا با مطرح کردن روابط نامربوط به کارمندان یک خانواده بسیار ثروتمند تبدیل شوند.

 

فیلم انگل parasite 2019

دانلود فیلم Parasite 2019 دوبله فارسی :
دانلود رایگان با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰P

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰P

 

فیلم انگل نمایش جهانی خود را در جشنواره کن 2019 در تاریخ 21 مه 2019 برگزار کرد ، جایی که به اولین فیلم کره ای تبدیل شد که برنده نخل طلایی شد و اولین فیلمی که این کار را انجام داد با رأی موافق به اتفاق آرا از سال 2013 آبی رنگ گرم ترین رنگ است. این فیلم به عنوان ورودی کره جنوبی برای بهترین فیلم بین المللی ویژه در 92مین دوره جوایز اسکار انتخاب شد ، دومین انتخاب بونگ پس از مادر سال 2009.

فیلم انگل توسط CJ Entertainment در کره جنوبی در تاریخ 30 مه 2019 و در سایر نقاط جهان تا سال 2019 تا اوایل سال 2020 منتشر شد. این فیلم تحسین منتقدان را پذیرفت و به طور کلی بهترین منتخب سال توسط منتقدین در نظر گرفته شد.  این شرکت همچنین 128 میلیون دلار در سرتاسر جهان بدست آورد و تبدیل به بالاترین نسخه ناخوشایند بونگ و نوزدهمین فیلم پرفروش در کره جنوبی شد.

فیلم کره‌ای «انگل» در ادامه موفقیت‌های خود در فصل جوایز سینمایی، به عنوان بهترین فیلم سال از نگاه انجمن ملی منتقدان آمریکا انتخاب شد.

این کمدی درام به کارگردانی «بونگ جون هو» با کسب ۴۴ رای و پشت سر گذاشتن فیلم‌های «زنان کوچک» و «روزی روزگاری در هالیوود»، جایزه بهترین فیلم سال را از نگاه جوایز سالانه انجمن ملی منتقدان فیلم از آن خود کرد و در بخش بهترین فیلمنامه نیز برنده نام گرفت.

فیلم «انگل»  که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره کن امسال تجربه کرد و توانست نخل طلای بهترین فیلم را کسب کند، تاکنون از سوی حلقه منتقدان فیلم نیویورک،  هیات ملی نقد فیلم آمریکا،  انجمن منتقدان لس‌آنجلس و تورنتو و …  نیز به عنوان بهترین فیلم خارجی سال ۲۰۱۹ معرفی شده است.

این فیلم در نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار نیز در دو شاخه بهترین فیلم و بهترین فیلم بین‌المللی شانس کسب جایزه دارد.

اما در سایر شاخه‌های پنجاه‌وچهارمین دوره جوایز سالانه انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا «گرتا گرویگ» برای فیلم «زنان کوچک» با گذر از «بونگ جون هو» و «مارتین اسکورسیزی» (مرد ایرلندی) برنده جایزه بهترین کارگردانی شد.

جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی و مکمل زن هم به ترتیب به «مری کی‌ پلیس» برای فیلم «دیانا» و «لارا درن» برای بازی در فیلم «داستان ازدواج» رسید و در بخش بازیگری مرد نقش اصلی و مکمل نیز «آنتونیو باندراس» (درد و شکوه) و «برد پیت» (روزی روزگاری در هالیوود) برگزیده شدند.

همچنین «سرزمین عسل» نیز در رقابت با «کارخانه آمریکایی» و «آپولو ۱۱» برنده بهترین مستند سال شد.

جوایز انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا، معتبرترین جایزه سینمایی است که از سوی منتقدان در آمریکا برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفاً با کلمات فارسی تجربه سفر خود را بنویسید.