راهنمای سفر با نوزاد؛ همه باید ها و نباید ها

راهنمای سفر با نوزاد، مطمئناً رفتن به سفر هیجان‌انگیز است، اما وقتی بچه‌های کوچکی دارید، آماده شدن برای سفر بیشتر شبیه کار است تا تعطیلات. سفر با کودک ترسناک است، اما مطمئنا غیرممکن نیست. در واقع، کارشناس سفرهای خانوادگی، کورین مک درموت، معتقد است که سفر با یک نوزاد، اغلب آسان‌تر از سفر با یک کودک نوپا بزرگ‌تر است. او می‌گوید: «آنها متحرک نیستند، تکان نمی‌خورند و شبانه روز می‌خورند و می‌خوابند.ما در این مطلب قصد داریم به شما همه باید ها و نباید های سفر با یک نوزاد را بگوییم.

راهنمای سفر با نوزاد
راهنمای سفر با نوزاد

راهنمای سفر با نوزاد

نکات کلی برای سفر با نوزاد

سفر با یک نوزاد می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد، اما راه های مختلفی وجود دارد که می توان آن را کمی روان تر کرد. چه در جاده‌ها، چه سوار قطار یا پرواز، نکات زیر را برای سفر با کودک در نظر بگیرید:

به برنامه کودک پایبند باشید

احتمال این وجود دارد که کودک زمان خواب، زمان خواب و برنامه غذایی که به آن عادت کرده است داشته باشد. تامی گلد، مربی والدین توصیه می‌کند که بچه‌ها وقتی یک حس نظم قابل پیش‌بینی دارند، رفتار بهتری دارند، بنابراین سعی کنید سفر خود و همچنین رویدادهای سفر را در آن برنامه (یعنی بعد از خواب یا غذای کودک) در صورت امکان برنامه‌ریزی کنید. اگر به خوبی استراحت کرده و تغذیه شوند، احتمالاً کمتر بدخلقی خواهند شد.

راهنمای سفر با نوزاد
راهنمای سفر با نوزاد

وعده های غذایی کودک را در دسترس داشته باشید

در یک نکته مشابه، هنگام سفر با نوزاد، مقدار زیادی شیر خشک، بطری، آب (برای نوزادان بزرگتر از 6 ماه) و سایر مواد جامد بسته بندی کنید. در صورت تأخیر، بیشتر از آنچه فکر می کنید به آن نیاز دارید بسته بندی کنید – و فراموش نکنید که تمام وسایل ضروری را که برای پمپاژ در سفر نیاز دارید، بردارید.

لباس اضافی و تعداد زیادی پوشک همراه داشته باشید

image0 3 1600x compress | راهنمای سفر با نوزاد • درناتریپ ✈️
راهنمای سفر با نوزاد

هنگامی که با یک نوزاد سفر می کنید، هر چیزی و هر چیزی را می خواهید که بتواند به تمیز کردن یک اورژانس کثیف کمک کند. دستمال مرطوب اضافی را در کیف پوشک دستی خود بچسبانید و همچنین چندین بار لباس نوزاد را تعویض کنید.

داروهای ایمن برای کودک بیاورید

در صورت بروز حوادث غیرمنتظره، مانند اینکه نوزاد در هواپیما واکنش آلرژیک داشته باشد، جعبه کمک های اولیه را نیز در نظر بگیرید. همچنین می تواند پس از فرود آمدن شما مفید باشد، زیرا نمی خواهید در یک ساعت عجیب و غریب به دنبال داروخانه در مکان عجیب و غریب بگردید.

اسباب بازی های کودک را بسته بندی کنید

hospitalbag data | راهنمای سفر با نوزاد • درناتریپ ✈️

چه با یک نوزاد یا یک کودک نوپا سفر کنید، بسته بندی کتاب و اسباب بازی برای سرگرم نگه داشتن آنها بسیار مهم است. ترکیبی از وسایل مورد علاقه کودک، از جمله اقلامی که باعث راحتی آنها می شود، مانند حیوان عروسکی یا عروسک مورد علاقه او را به همراه داشته باشید

زودتر برسید، راهنمای سفر با نوزاد

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

چه با کودک پرواز کنید یا با قطار سفر کنید، به خودتان زمان کافی بدهید. کمی زودتر از زمان معمول به فرودگاه یا ایستگاه قطار بروید و در صورت امکان، درخواست کمک کنید و در صورت امکان سوار شوید. آخرین چیزی که هر والدینی که با بچه‌های کوچک سفر می‌کند می‌خواهد، استرس اضافی از دست دادن زمان عزیمت است.

نگران نظر دیگر مسافران نباشید

هنگام سفر با نوزاد، یکی از نگرانی های اولیه والدین ایجاد مزاحمت برای سایر مسافران است. در حالی که ممکن است واقعا سخت باشد، سعی کنید نگران نظر دیگران نباشید

FrankfurtLuggageStorageService | راهنمای سفر با نوزاد • درناتریپ ✈️
راهنمای سفر با نوزاد

زمان پرواز را مشخص کنید، راهنمای سفر با نوزاد

هرج و مرج در دوره های اوج سفر، مانند تعطیلات، تعطیلات بهار و ماه های تابستان اجتناب ناپذیر است، اما می توانید با سفر زودهنگام از برخی از آن جلوگیری کنید. به طور کلی، فرودگاه‌ها صبح زودتر شلوغ می‌شوند و پروازهای زودهنگام کمتر احتمال دارد که تاخیر در سفر داشته باشند.

قوانین TSA برای شیر مادر و شیر خشک را بدانید

آیا نمی دانید هنگام پرواز با نوزاد، بسته بندی شیر خشک یا شیر مادر چه معامله ای دارد؟ طبق TSA، هنگام مسافرت با یک نوزاد، می توانید شیر مادر، شیر خشک و غذای کودک (مانند کیسه های پوره) را به مقدار بیش از 3.4 اونس برای دستی خود ببرید. لوازم خنک کننده مانند بسته های فریزر و بسته های ژل نیز مجاز هستند. اگرچه این موارد در معرض غربالگری اضافی قرار دارند، بنابراین آنها را در یک کیسه جداگانه گروه بندی کنید تا روند ورود آسان تر شود

fw 3 | راهنمای سفر با نوزاد • درناتریپ ✈️

نوزاد را برای برخاستن و فرود آماده کنید

یکی از مهم ترین نکات برای پرواز با نوزاد؟ در هنگام برخاستن و فرود حتما آنها را آرام کنید. مک درموت توضیح می‌دهد: «نوزادان و کودکان نوپا معمولاً بیشترین درد را از فشار احساس می‌کنند، زیرا شیپور استاش در گوش‌هایشان بسیار کوچک‌تر است». عمل بلع به پاکسازی آنها کمک می کند، بنابراین شیر دادن یا مکیدن شیشه یا پستانک می تواند کمک کند. با این حال، اگر کودک شما واقعاً درد دارد، از تجویز دوز مسکن برای نوزاد نترسید

به دقت در مورد صندلی های خود فکر کنید

traveling with baby and toddler 1539248495 785X440 1 | راهنمای سفر با نوزاد • درناتریپ ✈️

یکی از با ارزش ترین نکات برای پرواز با نوزاد؟ اگر انعطاف‌پذیری دارید، صندلی‌هایی را انتخاب کنید که برای خانواده‌تان مناسب‌تر باشد. لوند توصیه می‌کند که صندلی‌های دیواری به سمت جلو قرار گیرند. اینها ردیف هایی هستند که در جلوی خود صندلی ندارند و اغلب فضای پا بیشتری دارند. برخی از خطوط هوایی نیز ممکن است یک حوضچه بیرون‌کشی در قسمت بالکن نیز داشته باشند.

از هر کسی که می توانید کمک بپذیرید

بسیاری از مسافران یا اعضای خدمه مایل به کمک به خانواده ای هستند که با یک نوزاد سفر می کنند. به خصوص در فرودگاه، ممکن است از اینکه وقتی درخواست کمک می کنید، عوامل TSA، کارمندان خطوط هوایی و مهمانداران چقدر دوستانه و مفید هستند، شگفت زده شوید.

کودک را در اواسط پرواز سرگرم کنید

what to pack travel with baby 1024x682 1 | راهنمای سفر با نوزاد • درناتریپ ✈️

لوند می‌گوید: «بیشتر کودکان نوپا دوست ندارند برای مدت طولانی محدود شوند و فقط می‌خواهند بلند شوند و هواپیما را بررسی کنند. همراه با اسباب‌بازی‌ها، سرگرم کردن کودک ممکن است شامل بالا و پایین رفتن با آنها در راهرو باشد، زمانی که علامت کمربند ایمنی بسته است. به مسافران دیگر توجهی نکنید – تا زمانی که کودک سالم و خوشحال است، این واقعاً مهم است.

پیام بگذارید