تنگه چاهکوه؛ از عجایب قشم

تنگه چاهکوه؛ از عجایب قشم

تنگه چاهکوه؛ از عجایب قشم

تنگه چاهکوه یکی از مکان‌های دیدنی است که جزو عجایب جزیره قشم محسوب میشود. این تنگه در بخش شرقی قشم قرار دارد که برای کسانی که به تماشای آسمان زیبا اهمیت میدهند بسیار مناسب است.

0000611 تنگه چاهکوه | تنگه چاهکوه • درناتریپ ✈️

زیبایی این تنگه توسط فرسایش باد در طی سالهای متمادی بوجود آمده که در برخی بخش‌‌های آن نیز به شکل تندیس میباشد. عمق این تنگه ۱۰۰ متر است و در آن، گودال‌هایی را مشاهده خواهید کرد که درون آنها آب وجود دارد و در گذشته نیز این مکان یکی از مکان‌های مهم جهت ذخیره آب بوده است. همانطور که گفتیم، اشکالی به شکل مجسمه در اطراف چین‌خوردگی‌‌های دره مشاهده میشوند که توجه هر گردشگری را به خود جلب میکند.

چاهکوه 3 | تنگه چاهکوه • درناتریپ ✈️

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

عرض دیواره‌های اطراف در برخی نقاط کم میشود که شاید شما به سختی بتوانید به آسمان نگاه بیندازید. بی‌شک این مکان را میتوان از بهترین مکان‌ها برای عکاسی نیز به شمار آورد که اگر عکاسی حرفه‌ای باشید، میتوانید عکس‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کنید. آسمان این منطقه نیز همانند آسمان کویر در شب دلرباست که میتواند دلیل خوبی برای سفر به این نقطه باشد.

45633611 256383471701250 3054661294930975064 n | تنگه چاهکوه • درناتریپ ✈️

اگر قصد سفر به تنگه چاهکوه را دارید، جهت اقامت میتوانید در روستایی نزدیکی این تنگه خانه اجاره کنید، از اقامتگاه‌های بوم‌گردی استفاده کرده و یا در این تنگه کمپ بزنید. لازم به ذکر است که در این منطقه آنتن موبایل دامنه بسیار محدودی دارد و یادتان باشد که اگر با این مکان آشنایی ندارید، یک راهنمای حرفه‌ای نیز همراه خود داشته باشید.

[icon name=”map-marker” class=”” unprefixed_class=””]آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره قشم، تنگه چاهکوه

منبع ویکی پدیا
پیام بگذارید