دریاچه قو | دریاچه ای رویایی در استان مازندران

استان مازندران از جمله استان هایی است که جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی دارد و در همه ی فصول خصوصا تابستان سفر به این استان، گردشگران زیادی پیدا می کند.

دریاچه قو
دریاچه قو

اکنون در این مطلب می خواهیم یکی از مکان های گردشگری و تفریحی این استان زیبا را به شما معرفی کنیم. دریاچه ی قو جواهرده از بکرترین مکان ها برای تفریح و گردش در استان مازندران میباشد که در پایین دست روستای جواهرده شهرستان رامسر واقع شده است. این دریاچه با نمای زیبای خود از بالا، وجود کلبه هایی در اطراف خود و همچنین شنای اردک ها درون آن بسیار جذاب و دوست داشتنی میباشد.

دریاچه قو
دریاچه قو

البته این دریاچه قبلا دریاچه نبوده و در ابتدا برکه ای کوچک بود ولی به مرور زمان و به همت بخش خصوصی توسعه و گسترش یافت و حالا امروز تبدیل به دریاچه  شده است.در این دریاچه امکان قایقرانی نیز وجود دارد تا بتوان از طریق قایقرانی هم به زیبایی این منطقه پی برد. وجود کلبه های اطراف آن برای کسانی که میخواهند وسایل اضافی خود را در آنجا بذارند مناسب است؛ البته برای این کار باید مبلغی را پرداخت کنید.

وجود امکانات اقامتی در نزدیکی دریاچه برای گردشگران هم جهت اقامت فراهم میباشد. اگر علاقه مند به طبیعت گردی هستید، میتوانید در طبیعت مجاور دریاچه به گشت و گذار بپردازید و علاوه بر روستای جواهرده یا طبیعت سرسبز آن، از تماشای آبشارهای نزدیک دریاچه و رودخانه های آن نیز لذت ببرید. وجود چشمه های گوارا در نزدیکی این دریاچه باعث شده تا کارخانه تولید آب معدنی تاسیس شود.

دریاچه قو
دریاچه قو

درنا پیشنهاد می کند از این منطقه دیدنی و بکر که آب و هوایی بی نظیر دارد دیدن کنید چرا که قطعا می توان در این دریاچه لحظات خوب و خوشی را در کنار دوستان،خانواده و اقوام تجربه کرد.

آدرس : ایران – مازندران – رامسر جاده جواهرده، کیلومتر ۲۲ محله بازاراش ، دریاچه قو

منبع سیری در ایران
نمایش نظرات (1)