شهر رویاها اصفهان | بزرگترین شهربازی خاورمیانه

شهربازی شهر رویاها اصفهان جایی است که میتوانید  آدرنالین خونتان را تا سرحد مرگ بالا ببرید، جیغ بکشید، سر و صدا کنید و کلی کیف کنید.

این شهربازی مهمترین مرکز تفریحی در اصفهان محسوب می شود. از ویژگی های مهم شهر رویاها این است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان جذاب است. زیرا برای هر رده سنی واحد جداگانه دارد.

نمای کلی شهر رویاهای اصفهان

شهربازی شهر رویاهای اصفهان بزرگترین شهربازی خاورمیانه است که که یک روز کامل می توانید شما را سرگرم کند. این شهر بازی دارای دستگاه ها و بازی هایی است که در ایران بی نظیر هستند. تمام امکانات برای هیجانی ترین روز در ایران آماده شده تا شما نهایت لذت را ببرید.

شهر رویاها در مجموع 90 بازی و سرگرمی مختلف دارد؛ که مجموعاً پاسخگوی شش هزار نفر به طور همزمان است. این پارک بزرگ در زمینی به اندازه 170 هزار مترمربع ساخته شده است.

بخش های مختلف شهر بازی شهر رویاها
بخش های مختلف شهر رویاها اصفهان

بخش های مختلف

شهربازی شهر رویاها اصفهان به صورت کلی به دو بخش روز و سرپوشیده تقسیم شده که در ادامه به صورت جزئی به معرفی و امکانات هر بخش می پردازیم.

بخش رو باز

بخش رو باز علاوه بر بازی های زیر دارای دو بخش بازی های آبی و کارتینگ است. لازم به ذکر است که هزینهی استفاده از هر بخش جدا از هزینه ی ورودی محاسبه می شود.

بخش رو باز شهر رویاهای اصفهان

بازی های بخش رو باز

  • سقوط آزاد: 5 هزار تومان
  • کرم کوچولو: 5 هزار تومان
  • رالی کودک: 6 هزار تومان
  •  زنبور کوچولو: 7 هزار تومان
  • اروسل (اسب گردان): 7 هزار تومان
  • ترن هوایی کوچک: 8 هزار تومان
  • موتور فضایی: 10 هزار تومان
  • تاب زنجیری: 10 هزار تومان
  • ترن هوایی معلق: 12 هزار تومان
  • بازوی چرخان: 13 هزار تومان
بازی های آبی

این بخش از شهر رویاها های اصفهان شامل یک سازه دو طبقه است که سراسر آن را 54 تفنگ آب پاش و چندین پمپ خودکار آب وجود دارد که با یک موسیقی مهیج فضایی مهیج و بسیار سرگرم کننده می سازد. هزینه اسفاده از این بخش 20 هزار تومان است. بخش بازی های آبی ظرفیت پذیرش 300 نفر را داراست.

کارتینگ

بخش کارتینگ مخصوص کسانی است که می خواهند لذت و هیجان سرعت و مسابقه را با هم تجربه کنند. در این بخش می توانید با ماشین های مخصوص کارتینگ در پیست 600 متری کارتینگ شهر رویاها و اگر لذت ببرید. 😉

هزینه ی یک راند 6 دقیقه ای 35 هزار تومان

شهر بازی اصفهان

بخش سرپوشیده

بخش های سرپوشیده کلاً شامل پنج ساختمان برای بازی های رایانه ای (کامپیوتری)، استودیو جلوه های ویژه، و سه سینما رویا می شود در ادامه به معرفی هر قسمت می پردازیم.

بازی های رایانه ای شهر بازی رویاها

بازی های رایانه ای

بخش بازی های رایانه ای شهر رویاها یک سالن بزرگ است که 8 بخش کلی دارد. درون این بخش ها 70 دستگاه برای بازی قرار دارد. که هزینه ی هر بازی 5 هزار تومان است. در مجموع 300 نفر می توانند از این بخش استفاده کنند.

بازی های مختلفی در موضوعات مختلفی مثل ورزشی، هیجانی، رانندگی، پرواز و… دارد. تفاوت اصلی این بازی ها با سایر بازی های رایانه ای این است که بازی ها به صورت شبیه ساز هستند و شما مثل واقعیت از آن ها استفاده خواهید کرد.

 

استودیو جلوه های ویژه

این بخش یکی از منحصر به فردترین بخش های شهر رویاها اصفهان است. این استودیو به دو بخش پیش نمایش و نمایش تقسیم می شود.

در ایتدا که وارد استودیو جلوه های ویژه می شوید از تعدادی از شرکت کنندگان در خواست می شود تا به صورت داوطلبانه به بازیگران فیلم برای خلق یک فیلم 30 دقیقه ای با استفاده از جلوه های ویژه و ترفندهای سینمایی کمک کنند.

این فیلم ها در سبک‌های مختلف مصری، غربی، قلعه‌‌های باستانی و شهرهای مدرن کامل شده و برای نمایش در بخش بعدی آماده می شوند.

در ادامه فیلمی که با استفاده از تکنیک‌های جلوه‌های ویژه مانند پرده سبز، تصاویر مصنوعی و … آماده شده به نمایش در می آید و لحظات جذاب متفاوتی را به یادگار می گذارد.

هزینه ی استفاده این بخش 7 هزار تومان است.

 

سینما رویا

این بخش شامل 3 سینمای چند بعدی است که  تاکنون در کشورهای چین، آلمان و آمریکا ساخته شده‌اند و شهر رویاها با برخورداری از آنها، در سطح خاورمیانه نظیر ندارد.

37a79250 2d66 4f21 95d5 143df95e44d0 | شهر رویاها اصفهان • درناتریپ ✈️

دنیای زیر آب

این ساختمان درست در مرکز شهر بازی با شکل صدفی اش خود نمایی می کند.  هزینه ی استفاده از این بخش 12 هزار تومان است.  در این بخش 6 پروژکتور قدرتمند سه‌بعدی و پرده فراگیر محیطی وجود دارد. در اینجا با چشم مسلح و به کمک تصاویر، افکت‌های هوا، صدا، نور، دو ربات جالب میگو و خرچنگ و حرکت همراه با کارهای حجمی، یک نمایش بی‌نظیر ببینید و هیجان دنیای زیر آب را تجربه کنید.

شهر واژگون رویاها

شهر واژگون

یکی از بخش های عجیب و متفاوت شهر بازی رویاها اصفهان ساختمان واژگون یا سر و تهی است که آن را دایناسورها محاصره کرده اند!!  در این بخش وارد داستان حمله ی دایناسورها به شهر می شوید و به نوعی با آن‌ها مبارزه می‌‌کنید. ابتدا در سالن انتظار در آنها اختراعات علمی دانش‌بنیان و آثار علمی جذاب به نمایش درمی‌آید.

آینه‌های معقر و محدب، آینه‌های معقر صوتی، دستگاه فواره خودکار الجزری (یک فواره اتوماتیک کاملا مکانیکی متعلق به 800 سال پیش)، فوتبال رباتیک، تیراندازی لیزری، سیبل مکانیکی، گهواره نیوتن و … از آثاری هستند که در اینجا می‌بینید.

پس از این سالن سوار واگن هایی می شوید که شما را به گشت و گذار در این بخش می برند. واگن‌ها در یک فضای چندبعدی پیش می‌روند و در طول مسیر ۱۹ افکت برای شما در نظر گرفته شده است. در واقع داستان این بخش با استفاده از عینک‌ها، حرکت‌های شناور، صدا، نور، تصویر و فضاهای حجمی ساخته می شوند.

هزینه ی استفاده از این بخش 13 هزار تومان است.

سفر به فضا رویاها اصفهان

سفر به فضا

سینما جالب بعدی به شکل یک ایستگاه پرتاب شاتل فضایی است. وقتی وارد این بخش می شوید ابتدا با آسانسور به بالا می روید. و به بخش سفینه فضایی می روید. حالا سوار بر واگن هایی می شوید تا سفرتان را آغاز کنید. برخلاف سینمای شهر واژگون نیازی به استفاده از عینک نیست و تمامی قسمت ها به صورت واقعی بازسازی شدند. در طول این مدت شما با سیاره ای مختلف آشنا می شوید و طعم یک سفر فضایی را می چشید.

هزینه ی استفاده 12 هزار تومان است.

امکانات رفاهی

  • نمازخانه
  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی
  • کافه و رستوران: توصیه ی ما به شما این است که حتما یک خوارکی همراه خود ببرید چون به احتمال خیلی زیاد  گرسنه خواهید شد. البته رستوارن و کافه نیز برای همین منظور وجود دارد ):

هزینه ها

هزینه ی ورودی 6 هزار تومان است که برای استفاده از هر بخش باید هزینهی جداگانه پرداخت کنید. ولی پکیج های کامل بازی ها بدون بازی های رایانه ای 72 هزارتومان است.

برای پرداخت هزینه های نیز می توانید از (اصفهان کارت) استفاده نمایید.

ساعات کاری و شماره تماس

ساعات کاری: با توجه به اینکه ساعت کاری این شهر بازی متغییر است برای اطلاع از آخرین ساعت کاری بع پیج مجموعه مراجعه کنید.

پیج رسمی شهر رویاها اصفهان

تلفن تماس:  ۰۳۱۹۵۰۲۰۹۶۰

چطور به شهربازی شهر رویاها اصفهان برویم؟

آدرس شهر رویاها اصفهان: نشانی:اصفهان،اتوبان کمربندی شرق اصفهان،جنب میدان میوه‌و‌تره‌بار


 

اینستاگرام شهر رویاها اصفهان

نظر شما چیه؟ شما شهربازی رویاها رفتین؟ چقدر انرژی گرفتین؟ تجربه ی بدی داشتین؟
منبع اینجا اصفهان شهرداری اصفهان شرکت توسعه گردشگري سپاهان
نمایش نظرات (5)