اقامتگاه شگفت انگیز ماجرا | ترکیب زیبای رنگ ها!

هرمز یکی از زیباترین و دیدنی ترین جزیره های موجود در جنوب کشور است.حال اینکه این جزیره زیبا با داشتن اقامتگاه ماجرا از امتیاز برتری نسبت به سایر جزایر کشور برخورد دار است. اقامتگاه بومگردی ماجرا هرمز یکی از پر طرفدارترین قطب های گردشگری کشور تبدیل شده است. این اقامتگاه با شگفتی های خاص خود همگان را به تماشای خود می کشاند. ما در درناتریپ قصد داریم شما را با این اقامتگاه جذاب آشنا کنیم.

اقامتگاه ماجرا از سمت دریا
اقامتگاه ماجرا از سمت دریا

معرفی اقامتگاه ماجرا

اقامتگاه ماجرا در قسمت شمالی جزیره هرمز و در حاشیه جاده کرانه واقع شده است.این اقامتگاه داری بناهایی گنبدی است که هرکدام به رنگ های خاک هرمز در آمده اند.وهمین امر سبب جذابیت و خاص بودن این اقامتگاه شده است.چند کلبه با سقفی گنبدی و با رنگی شاد وتماشایی در این مجموعه کنار هم جا خوش کرده اند.

اقامتگاه ماجرا از نمای بالا
اقامتگاه ماجرا از نمای بالا

و نظم در بی نظمی، شیوه اصلی چیدمان این کلبه ها بوده است.خبری از صف های منظم و با فاصله یکسان در میان این کلبه ها نیست.و با حضور در این مجموعه متوجه شیوه هسته ای بنا کردن خانه ها و پایبندی به محله ای بودن آن خواهید شد. علاوه بر بیرون خانه ها، در فضای داخلی نیز از رنگ های زنده و زیبای جزیره استفاده شده است.

اقامتگاه ماجرا هرمز

معماری کلبه های اقامتگاه

خانه ها در اقامتگاه ماجرا بر خلاف برج های عظیم هتل های چند ستاره، ارتفاع کمی دارند و بلندای این کلبه های رنگی با طراحی نامنظم زیبایی با یکدیگر متفاوت است.طراحی و معماری گنبدی آن بر گرفته از معماری سنتی ایران باستان و همچنین برگرفته از خانه های مردم بومب هرمز است.طراحی این مجموعه علاوه بر ایجاد حس امنیت و آرامش به مسافران از معماری و مهندسی فوق العاده ای برخوردار است. از مزیت های این اقامتگاه بودن آن در حاشیه ساحل و همسایگی با دریا است.

رنگ ها در اقامتگاه بوم گردی ماجرا هرمز

امکانات کلبه های اقامتگاه ماجرا

در داخل این کلبه های بسیار زیبا علاوه بر تنوع رنگ ها که سبب جذابیت و دلنشینی انها شده است.امکاناتی همچون تخت خواب راحت، میز، صندلی مطالعه، مبلمان، سشوار، .. در این فضا برای اقامت مسافران فراهم شده است. پنجره های بزرگ اقامتگاه ماجرا نور و انرژی جزیره را به داخل کلبه دعوت می کند.وبه سفر به هرمز اقامتی سرشار از انرژی را به شما هدیه می دهد.

رستوران اقامتگاه ماجرا

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

در اقامتگاه بومگردی ماجرا یک رستوران سنتی برای صرف وعده های شام و ناهار و صبحانه در نظر گرفته شده است. این رستوران انواع غذاهای محلی و دریایی و انواع نوشیدنی ها را فراهم آورده است. این رستوران با محیطی ساده و دور از تجملات یکی از بهترین خاطره های خوردن غذاهای محلی هرمز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.شما می توانید در این رستوران آنچه را باب میل و طبع خود است را سفارش داده و از کنار دوستان و خانواده بودن لذت ببرید.

رستوران اقامتگاه ماجرا

تفریحات رایج در اقامتگاه بومگردی ماجرا

از مهم ترین تفریحات رایج در این اقامتگاه پیاده روی در میان شن ها و ماسه های رنگارنگ جزیره است.که به شما حس آرامش و تنوع را القا خواهد کرد. همچنین شما میتوانید به ساحل رفته و با عکاسی از مناظر غروب خورشید لذت ببرید. از دیگر تفریحات این اقامتگاه میتوان به آب تنی در میان دریا و همچنین استفاده از سونای کلبه ها باشد.قایق سواری که یکی از پرطرفدار ترین تفریح در میان گردشگران و مسافران است را از دست ندهید.

اقامتگاه بوم گردی ماجرا

بهترین فصل برای اقامت در ماجرا

برای اقامت در این منطقه و همچنین این اقامتگاه فصل های پاییز و زمستان بهترین گزینه ها هستند.چرا که در فصول سرد سال این منطقه دارای آب و هوای گرم و مطبوع هستند.ولیکن در فصول گرم رطوبت و دمای هوای این منطقه بسیار بالا رفته و اقامت را اندکی دشوار می کند. البته گفتنی است که اکنون به دلیل شیوع کرونا این اقامت گاه کار خود را متوقف کرده است.

3 | اقامتگاه ماجرا • درناتریپ ✈️

جاذبه های دیدنی اطراف اقامتگاه ماجرا هرمز

در اطراف این اقامتگاه زیبا جاذبه های تاریخی و تفریحی بسیاری قرار دارد.که شما میتوانید به راحتی برای بازدید از آنها بروید. از جمله این جاذبه ها می توان به قلعه ی پرتغالی ها که به جای مانده از تاریخ کهن ایران است و همچنین ساحل لاک پشت ها و ساحل چند درخت و موزه دکتر نادعلیان به عنوان موزه تاریخ معاصر اشاره نمود.

قلعه پرتغالی ها در جزیره هرمز

تلفن تماس و هزینه ورودی:

05632462364 ، هزینه ورودی اقامتگاه متغیر فصلی است

آدرس اقامتگاه ماجرا

استان هرمزگان، شمال جزیره هرمز، حاشیه جاده کرانه

نمایش نظرات (2)